Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Samma!

PT-jakten har börjat...

☺️ Nåja, in the page topping case, it´s the thrill of the chase.

Kortbyxeväder i dag med.

Nu vill stavningskontrollen inte godkänna kortbyxeväder. Va fan?

Pröva shorts. Stravningkåntrowl tyker jagg zthällerc til meer änm gjör nytta. 😄😱

Ja, just det kpd!

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hela situationen är grotesk. För några kvällar sedan kunde man se en ung tjej som tog sig genom europa på ett helt annat sätt. Hennes största besvär tycktes vara att hon inte hade duschat på 4 dagar. 3 000 euro hade hon betalat för att ta sig till sverige.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det känns lätt surrealistiskt allt det där och ja, den modellsöta tjejen kändes inte helt desperat... 🙁 Vart ska det sluta med allt det här..?

Hade jag inte kunnat ta en hem till gården paus nu hade nog datorjävuln åkt ut genom fönstret.

Hem till Gården... Följer du den? ☺️ Finns den som box tro? Alla säsonger liksom? Typ 25m lång boxdjävel med alla avsnitt + extramaterial...
Link to comment
Dela på andra sajter

Innebär det att jag får credit som top liner, eller nåt?

Jag dedikerar den till dig såklart. Fast med ditt nya nick. Ditt gamla kan väcka obehagliga känslor hos folk. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem till Gården... Följer du den? ☺️ Finns den som box tro? Alla säsonger liksom? Typ 25m lång boxdjävel med alla avsnitt + extramaterial...

Folk som känner mig blir ganska förvånade när de hör vilka tv-program jag kollar. Hem till gården har blivit som en slags rutin eftersom jag har varit hemma i långa perioder.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...