Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Jag fingrade på en sjukt fin gitarr idag. Hon var så mjuk i mina armar, vi connectade verkligen. Jag pluggade in henne och det kändes sjukt skönt.

Tyvärr har jag dock inte råd med henne, så det fick räcka med en one evening stand.

Link to comment
Dela på andra sajter

☺️ Man undrar ju vad det blev för rugguggla som kommer vinna fågeltävlingen. 4:e september får man veta. Kanske kaffegöken... 😑

Den ständigt inkontinenta stenskvättan...

Link to comment
Dela på andra sajter

Heh, såg något nere vid kajen idag som jag genast visste att jag borde filma men sket i det och när det jag visste skulle inträffa verkligen inträffade så ångrade jag mig. 😆 Jag bara såg det framför mig och tänkte att det hade varit motbeviset till det jag såg någon skriva på fejjan om att svarta har lägre IQ än vita.

Det var alltså en vit mås som pickade på en dressingburk eller salladsburk eller något. En burk av mindre modell som var utan lock och upp och ned-vänd. Dumfan till mås hade säkert pickat i 5 minuter då en kråkfågel dök upp och blev intresserad. Kråkan pickade kanske två gånger, sen gjorde den ett faktiskt jävla hål där uppe och fick åt sig lite käk. Troligen tyckte den inte det var effektivt nog så kråkfågeln la lite tid på att fundera och testa hur den kunde bättre komma åt maten. 5 sekunder senare hade den vänt burken rätt...

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gör väl en sammanfattning på vad vi inte skrivit om så kanske det känns lättare.

Morn

kpd

va det regnar

Ja

Nej

😑

vad soligt det är

☺️

kpd

aKFfe

faen vad de skjuter nu igen

🙁

men kriminaliteten går ner

😱

kpd

men vad hade Zlatan gjort

☺️

dags för långpromenad

kpd

vad ska du äta?

vad solen skiner!

Jag vet inte

😕

Hä he regn hä, hä

☺️

fan vad de skjuter nu igen!

🙁

men kriminaliteten går ner

det står 1-0 nu

kpd

något om fåglar

En fyndig kommentar

☺️

KPD?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...