Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Slukhål kan vara bra saker också. Tänk bara på SD-politikern som slukades av ett sådant i våras. Han är spårlöst borta sedan dess, troligen åker han limbo i megman. Eller smegman eller vad det heter.

OK, hej!

Redigerat av SnigelDynamit
Link to comment
Dela på andra sajter

Frystorkat kaffe är ju bra nära, kläcker jag ur mig spontant. Tänk vad långt det gått ändå... Fejkade varumärken, skor, kläder, klockor, olika former av fejkade meddelanden från likaledes fejkade banker mm det har man ju hajjat men mat 🙁 .

Tänk om man hamnar i ett fejkat längstah 😮

Ytligt ser allt rätt ut men kvalitén är inte alls samma. Hur ser man skillnad på en fejkad längstah tråd skickligt ihopsnickrat av flinka kinesiska barnhänder som det mesta andra? En fejkad Algotezza, Den Gode eller Neo..? På vilket sätt kunde en fejkad längstah vara skadlig, rent av cancerframkallande? Anar en existentiell ångest här ☺️

Får bli en förmodat äkta kaffe på det här.

Link to comment
Dela på andra sajter

Shit. Om man går på muggen, kan det alltså handla om fejkalier?

😆 Beror nog på vad du ätit tidigare.

Samtidigt så är ju fejkade matprodukter rätt vanliga i vegetariansvängen? Jag menar när man först tycker synd om alla djur som dör och tar avstånd från att äta kött och allt köttrelaterat. Får nervsammanbrott av att se en korv, ett glas mjölk eller skinka. Sedan går man loss med sojakorv, sojahamburgare, sojamjölk för att liksom passa in lite fast inte fullt ut. Lite rebelliskt light sådär.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur många pirater behöver vi egentligen?

Vi kanske står inför svaret varför det är så många båtflyktingar. En del från vissa partier hävdar ju att de inte är äkta flyktingar. Då måste de ju vara kopior. En slags båtburna stencilerade bovar?

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Eftersom Kina verkar vara i framkant avseende piratkopierade saker kunde man ju spekulera i om inte väldigt stora delar av kinas befolkning är just tillkomna genom kopiering och inte genom traditionsenlig sk. nuppning. 😑

Det finns ju 3D printers nu. I en nära framtid kanske man enkelt kan kopiera levande personer, djur eller politiker också. Vilken svindlande tanke. Att ha en livslevande valfri kopierad hushållskändis, Simba eller Reinfeldt hemma att utnyttja.

Ja, till hushållsnära tjänster då.

Ja, alltså trappstädning, vattna blommor eller tvätta bilen t ex.

Eller bara som prydnad, rockhängare, piltavla eller konversationspjäs.

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Hämtat kaffebönor till kaffemaskinen jag sköter. Fem feta påsar.

Kul att ha lite riktiga arbetsuppgifter också, inte bara undervisa och ha möten... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Det vore ju lysande! Ja alltså inte att dom lyser eller är på lyset men alltså..

Fast näe! Gud va hemskt det vore att ha flera kopior av mig.

Det räcker med en Gud! 😑

aebb6CIy.jpg

Pollyteism...

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...