Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Man ska inte förakta en redig höstdepression, det ger perspektiv till allt det glättiga.

Lite som sommarsolen ger samma effekt till höstens gråa regn. Eller om det var tvärtom. ☺️ KPD!

Annons
Postat

Förresten, har inte undgått att notera förutom min eleganta PT nyss även faktumet att i Svenska Postkodlotteriet låg potten på 273 mille i två av tidernas största Grahn yror.

Postat

Man ska inte förakta en redig höstdepression, det ger perspektiv till allt det glättiga.

Den glädje som läkarvetenskapen kallar mani?

Postat

Jag har ju förstås min Kaffesuperman-uniform. Men det har jag mest hemma och när jag räddar folk från dåligt kaffe.

coffee_man_preview_1-f.png?1432872785

😄

Postat

Och ja, jag länkade visst fel när jag skulle länka till min TV. xD

Här är den! Jag har fått två bud på den redan, vilket är nice. ☺️ Mindre nice är väl dock att den första budaren skickade ett mail till mig (på EXTREMT dålig svensk-engelska), direkt efter att han budat, och ville att jag skulle ringa upp honom och göra en "deal". Njae, jag tror jag låter folk buda istället. xD

Postat

Nu är det en italienare som hoppar höjd i vm med ett halvt skägg i nyllet.

b_lxg1wucaisie6-752x501.jpg

Hellre ett halvt skägg i nyllet än ett halvt nylle i skägget, som jag alltid brukar säga.
Postat

Hade äntligen en dag att sova ut idag, efter mycket hektiska veckor. Lade mig halv två och vaknade halv tre. Ja, alltså 13h senare. xD

Jag var uppenbarligen rätt trött.

Postat

Nej men för fan, ut och promenera i solen dårå! Börjar få lite krämpor här och var men det hjälps fan inte. Höstångesten brukar inte vara nådig om jag inte tagit alla solchanser jag fått under sommaren. 😄

Har du varit på intervjun än?

Postat

Hade äntligen en dag att sova ut idag, efter mycket hektiska veckor. Lade mig halv två och vaknade halv tre. Ja, alltså 13h senare. xD

Jag var uppenbarligen rätt trött.

Det där är inte dumt ibland.

Postat

Har du varit på intervjun än?

Till veckan och jag tänker inte ens på det som en jobbintervju. Han har ju troligen nån slags plan och vill sondera terrängen men det är inte ens nämnt någon specifik tjänst.
Postat

Till veckan och jag tänker inte ens på det som en jobbintervju. Han har ju troligen nån slags plan och vill sondera terrängen men det är inte ens nämnt någon specifik tjänst.

Ah okej, let us know then ☺️
Postat

Börjar nästan bli komiskt på något sjukt sätt hur kulorna viner både här och där.

Det beror på vilka kulor du menar

Ska man fika på det? 😕

Postat

Det beror på vilka kulor du menar

Ska man fika på det? 😕

Att bli beskjuten eller förtära kaffe och macka från någons testiklar finner jag ungefär lika tilltalande. Föredrar visserligen skjutvapen framför testiklar men å andra sidan, det är moderna tider. Men allvarligt skämtat, visst är det skumt med denna uppsving i skjutandet.

Naturligtvis har det skjutits förr och visst kan media plötsligt hitta liknande brott eller händelser att rapportera om lite trendlikt. Det säljer trots allt. Men det här liknar apeskit som min förra chef skulle uttryckt det. Folk borde längstah mer, då skulle det vara trevligare och fredligare.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.