Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

😐

Nu trodde ni att jag skulle säga "Ibland till vänster", va? Nähä det blev ibland underst istället.

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Vet man vad man gör så är det enkelt!

Vet man inte vad man gör så är det ändå enkelt!

Vet man däremot inte varför man gör som man gör.... är det ändå enkelt!

Alltså är det enkelt!

Men ändå inte.

Postat (redigerat)

Har man en bra lödstation som blir fort varm (ja alltså inte självaste lödstationen..) så är det enkelt. Lödkolv kan man inte använda.

SÅatte...

Mvh // Proffs

Redigerat av Neosus
Postat
😑 Det är enkelt att göra fel. Det är mänskligt att fela, även för en gud. Som egentligen är omänsklig. Men ändå. Som gud måste man ha många strängar på sin lyra. Lyror finns det gott om nära en gud... Har jag hört. Ja, inte själva lyrorna då, utan hört talas om... lyror. Inte sådana man fångar utan spelar. Fast det spelar ju ingen roll hur lätt det är att fela heller för nu var det ju inge fela utan en gitarr vilket förklarar hela saken. 🤪
Postat

Enklast är att köpa färdiglött!

7822090_800.jpg

😑 Det är enkelt att göra fel. Det är mänskligt att fela, även för en gud. Som egentligen är omänsklig. Men ändå. Som gud måste man ha många strängar på sin lyra. Lyror finns det gott om nära en gud... Har jag hört. Ja, inte själva lyrorna då, utan hört talas om... lyror. Inte sådana man fångar utan spelar. Fast det spelar ju ingen roll hur lätt det är att fela heller för nu var det ju inge fela utan en gitarr vilket förklarar hela saken. 🤪

Exakt så jag menar... ☺️😑

TePD!!

Postat

Jag var ju i typ 4 år på ett ställe och fick dagligen höra kommentarer om att jag inte käkade lunch (pga medicin, som jag förklarat för dem). Har varit tillbaka där nu några dagar den här veckan och samma grej drog igång igen. 😄

Jag tycker inte ens det är direkt besvärligt med kommentarerna längre utan jag svarar bara något i stil med "i vanlig ordning". Jobbigare är det väl OM jag faktiskt käkar lunch nån gång... då är det ju ingen jävla hejd på folk. 😆

Nästan uteslutande kvinnor som kommenterar.

Haha, ja. Nästan ännu värre att ha med sig matlåda och få massa kommentarer på den. xD Blir en sån jävla grej varje gång 😛

Postat

Är din klädsel politisk?

Nej. Den är bara icke ingenjörig.

Vita Converse, slitna svarta byxor och nån svart Tisha. ☺️

Fast har skjorta på jobbet ibland ändå. För att smälta in lite grann och se något representatabel ut.

Igår hade jag tillomed kostym när vi hade en ceremoni. Så visst anpassar man sig ibland, men vill ändå inte förlora min stil bara för någon sorts normig klädkod.

Jag utför ju inte min jobb sämre för att jag inte klär mig "rätt". Lite den principen har jag.

Sen träffar jag ju inte kunderna heller, då hade det varit en annan sak.

Postat

Jag tänkte att du kanske hade nån egen uniform som du hade hittat på.

Jag har ju förstås min Kaffesuperman-uniform. Men det har jag mest hemma och när jag räddar folk från dåligt kaffe.

coffee_man_preview_1-f.png?1432872785

Postat

Nej men för fan, ut och promenera i solen dårå! Börjar få lite krämpor här och var men det hjälps fan inte. Höstångesten brukar inte vara nådig om jag inte tagit alla solchanser jag fått under sommaren. 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.