Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Om man super hemma själv för att trösta sig för att man är hemma själv, då kanske man eventuellt har problem. Jag tycker om att vara hemma själv, så jag hoppas och tror att det inte är något tröst-beteende, och då borde det inte vara något problem... vilket är ytterligare ett tankesätt att känna sig bra med konsumtionen 😛

det är det som är problemet. man vet aldrig när man är rationell eller inte. men vem fan bryr sig. så länge man mår bra spelar det ingen roll vad man eventuellt kan kallas.

Annons
Postat

det är det som är problemet. man vet aldrig när man är rationell eller inte. men vem fan bryr sig. så länge man mår bra spelar det ingen roll vad man eventuellt kan kallas.

Ja så är det ju. Tänk på det när träningsvärken sätter in ☺️😛

Postat

Jag tror jag har nått i mig... Typ virus eller nått!

Man vet int. 😏

Not that there is anything wrong with that.

Postat (redigerat)

Nu blev jag osäker på en annan grej som jag uttalade mig om... Är det vinnaren mellan USA-RUS eller i tjeckoslovakien-derbyt som sverige möter?

edit: om sverige vinner

Redigerat av Fidden
Postat

Nu blev jag osäker på en annan grej som jag uttalade mig om... Är det vinnaren mellan USA-RUS eller i tjeckoslovakien-derbyt som sverige möter?

edit: om sverige vinner

Ja vet inte, fråga knie! ☺️😑

Postat

De känns lugnt än så länge men jag motar Olle vid grind..

...och sedan mottar jag Olle före grind. 😳

Men tack ändå! 🙂

Du kan ju måtta honom vid grind också, ta med dig måttband bara.

Postat (redigerat)

Varför kommer det bl a porrbilder när man söker på #stim på twitter? Mår lite illa nu.. 🙁

Redigerat av D Vibe
Postat

Ja så är det ju. Tänk på det när träningsvärken sätter in ☺️😛

träningsvärk känns toppen. tror jag ska passa på att springa lite imorgon. på söndag hade jag tänkt vara bakis. på måndag får det bli gym igen.

Postat (redigerat)

Det kommer det väl vad man än söker på? Familjefilter på.

edit: ja, ninjad.

Redigerat av Fidden
k9 (oregistrerad)
Postat

USA reducerar. Kul match igen.

Postat

JVM... Jag funderar på att glutta på nya Beck-filmen. 😊

C More hade visst gratis provmånad.

Postat

Fidden, vad hände hänt? Olycka?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.