Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Okej, det här var sinnessjukt bra. 🥰

Btw, jag har äntligen börjat läsa boken. ☺️

🥰

Gött att höra! ☺️

Postat (redigerat)

Ja,det är länge sedan. Å andra sidan, jag gjorde ju också ett lååångt längstah uppehåll. Men han verkar pigg, vilken kondis som han springer efter det där fjäderfät..

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Är på dåligt humör, behöver skriva av mig.

Saker jag avskyr och stöter på nästan dagligen på jobbet:

Folk slänger ur sig kommentarer "snart är det din tur", eller "ja snart är du själv i den sitsen", om att vabba barn, oändliga renoveringar av sin 5 miljoners villa, spenderade dagar på ett smockfullt Ullared/Ikea, eller leasa en svindyr Volvo. Ständiga påtryckningar av normer för hur man bör/ska leva sitt liv, allt annat är ju onormalt.

Folk kommenterar att hur jag klär mig. (eftersom jag inte har blårutig skjorta och jeans som alla andra typ)

Folk ska göra sig lustig över att jag e flint, dra vitsar på min bekostnad inför andra "höhö, blir inte så lätt för dig att headbanga på Metallicakonserten, hur ska du göra då?" Vet inte varför jag ens tolererar det. Jag är som vanligt alldeles för jävla snäll och bara ler och knyter näven i fickan.

Folk kommenterar att jag inte har matlåda utan äter ute, "höhö, lagar du aldrig mat eller, kan du ens", eller "lyxlirare där, vänta tills du får barn", alltid nånting varje. Jävla. Dag.

Varför kan folk bara inte hålla käften och låta mig vara. Tror jag behöver säga ifrån mer, men det är inte så lätt.

Kommer säga upp mig till våren (dock mestadels av andra skäl), ska bli så jäkla gött.

Postat

Och så går det kasst med tjejen jag träffar också, funkar inte alls längre, kommer avsluta det inom kort.

Det går bra nu.

Postat
🙁 Tråkigt med tjejen... Det var väl inte för så länge sedan som ni började träffas, eller har jag fel? Riktigt förbannad blir jag på de jobbiga typerna på ditt jobb. Be dom dra åt helvete, det kan du väl kosta på dig sedan om du ändå ska sluta. 😠 Att folk inte bara kan vara...
Postat

Oj vad tråkigt att höra Memphis. Bra att du skriver av dig här dock! Jag brukar också ha svårt att ge svar på tal mot gliringar. Däremot så tar jag det inte hårt utan tänker istället att problemet ligger hos den som säger saker. De är bara avundsjuka!

Du är grym musiker och ser bra ut. Synnerligen klok o trevlig. Det kommer fler tjejer, jag lovar! Fortsätt dejta och rocka!

Postat

Skulle bara vilja säga till dig att livet kan allt vara "intressant" ibland. Det finns anledningar att jag var frånvarande härifrån så länge t ex. Klyschigt, jag vet men det brukar ordna sig. Om inte annat så är ju vi här. 🙂

Postat

Ja,det är länge sedan. Å andra sidan, jag gjorde ju också ett lååångt längstah uppehåll. Men han verkar pigg, vilken kondis som han springer efter det där fjäderfät..

Jupp jag tror du var före jag började hänga här tom ☺️. Saknar pazo här åxå

Postat (redigerat)

Jupp jag tror du var före jag började hänga här tom ☺️. Saknar pazo här åxå

Ja, jag började hänga här runt -06. Ja, Paz saknar man... Höll på med en temaplatta som aldrig blev av 😛 ett väldigt ambitiöst projekt ála Queensryches Operation Mindcrime fast om en massmördare istället... Ja, djävlar. Tror dock att en demo till en av låtarna med något skakig sång finns kanske här http://forum.studio....m-for-lite-rad/ Redigerat av Dark Of Light
Postat

Folk kommenterar att hur jag klär mig. (eftersom jag inte har blårutig skjorta och jeans som alla andra typ)

Hur klär du dig då?

Det är kanske bra att man kan säga ifrån, men när jag var ung var jag nog för bra på det.

Postat

Ja, jag började hänga här runt -06. Ja, Paz saknar man... Höll på med en temaplatta som aldrig blev av 😛 ett väldigt ambitiöst projekt ála Queensryches Operation Mindcrime fast om en massmördare istället... Ja, djävlar. Tror dock att en demo till en av låtarna med något skakig sång finns kanske här http://forum.studio....m-for-lite-rad/

Cool 😎 Ska ladda ner å lyssna när datorn kommer tebax!

Postat

☺️ Ja, jösses. Det var många år sedan jag hörde den där. Lite nostalgitisktisgskkt blev det i ögonvrån 😎 Ja, när kommer den där datorn. man vill ju höra en ev. ähum... ehh... Slejlåt.

Memphis, folk ska skita i hur du klär dig. Anvisa dem hit nästa gång så ska jag vända på dem.

Postat

Oj vad tråkigt att höra Memphis. Bra att du skriver av dig här dock! Jag brukar också ha svårt att ge svar på tal mot gliringar. Däremot så tar jag det inte hårt utan tänker istället att problemet ligger hos den som säger saker. De är bara avundsjuka!

Du är grym musiker och ser bra ut. Synnerligen klok o trevlig. Det kommer fler tjejer, jag lovar! Fortsätt dejta och rocka!

Håller med ovanstående talare. Det är sjukt jobbigt när folk (oftast män) ska hålla på och gnabbas och ryggdunkas och säga "höhö" och vara "sköna lirare". Det är fan sånt som gör att jag supportar feminismen så jävla hårt när dom säger att machokulturen ska bort.

Postat (redigerat)

Mmm. Samtidigt är det ju skillnad på en gargong som man ofta möter på arbetsplatser eller i band & ibland här som är ett gemensamt humoristiskt sätt att klara av arbetsdagens vedermödor. Lite som en evig sketch. MEN ren mobbing eller ständiga nervärderade kommentarer är givetvis inte ok.

Från den ena mobbingen till den andra, feminismen fungerar inte för mig. En ömsesidig respekt människor emellan vore önskvärt istället för någonslags "du tycker inte som vi så då kastrerar vi dig pga gammalt mansförtryck". De som verkligen är väldigt macho i sin personlighet, låt de vara det. Samma existensberättigande som män som bejakar sin kvinnliga sida.

Man kan ju bete sig för det.

Early morning rant men blir bara lite förb. när folk inte kan låta andra vara.

G´mrn förresten. ☺️smileys-coffee-810335.gif

Redigerat av Dark Of Light
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.