Dark Of Light Postat 27 augusti 2015 Postat 27 augusti 2015 ☺️ Ja, de vill ju stänga gränserna di där nassarna. 😱
Micke H Postat 27 augusti 2015 Postat 27 augusti 2015 Minns inte om jag länkat till denna nån gång, kollade på den igen nu. Sjukt bra tal av Susan Cain om introverta/extroverta personligheter. Rätt lång men rekommenderas varmt, speciellt till er. ☺️ https://www.youtube.com/watch?v=c0KYU2j0TM4 Okej, det här var sinnessjukt bra. 🥰 Btw, jag har äntligen börjat läsa boken. ☺️
Den Gode Postat 27 augusti 2015 Postat 27 augusti 2015 Jag såg på uppdrag granskning i går som besökte knivsta, och visade på hur de högst uppsatta politikerna har blåljugit i ett ärende med en kille som driver en korvkiosk. Mycket märkligt. Bland annat hävdar de att de inte sagt vissa saker trots att han har vdet hela inspelat på band. Det sitt mycket märkligt folk och bestämmer i kommunerna.
Dark Of Light Postat 27 augusti 2015 Postat 27 augusti 2015 Jag såg på uppdrag granskning i går som besökte knivsta, och visade på hur de högst uppsatta politikerna har blåljugit i ett ärende med en kille som driver en korvkiosk. Mycket märkligt. Bland annat hävdar de att de inte sagt vissa saker trots att han har vdet hela inspelat på band. Det sitt mycket märkligt folk och bestämmer i kommunerna. Åh, UG. Gick det igår, får ta igen det idag då. Ja, inte första eller sista gången heller kommunalpolitiker spårar ur. Pengar heter drivkraften. Igår på nyheterna lades det fram att det ligger ett förslag att erbjuda tiggarna i Stockholms innerstad sexualundervisning. Någon slags EU-projekt (givetvis). De skulle få undervisning, kondomer samt ersättning för... ähum... utebliven inkomst. Hade jag varit tiggare hade jag blivit heligt förbannad. Det är inte nuppkunskaperna man behöver hjälp med när man sitter i den där sitsen.
Den Gode Postat 27 augusti 2015 Postat 27 augusti 2015 Igår på nyheterna lades det fram att det ligger ett förslag att erbjuda tiggarna i Stockholms innerstad sexualundervisning. Någon slags EU-projekt (givetvis). De skulle få undervisning, kondomer samt ersättning för... ähum... utebliven inkomst. Hade jag varit tiggare hade jag blivit heligt förbannad. Det är inte nuppkunskaperna man behöver hjälp med när man sitter i den där sitsen. Sverige håller på att bli världens fånigaste land.
Algotezza Postat 27 augusti 2015 Postat 27 augusti 2015 Här har det varit strömavbrott. Bara i Lund eller?
slejnard Postat 27 augusti 2015 Postat 27 augusti 2015 Lule på fackutbildning sen till Boden för spelning 😑 Inget strömavbrott 😑
Dark Of Light Postat 27 augusti 2015 Postat 27 augusti 2015 (redigerat) ☺️ Så kan det nog vara. De som chansar väder har utlovat åska i samband med regnet i västsverige. Men visst infaller det en smula förvirrad känsla initialt vid ett strömavbrott? Vid 9 fall av 10 sitter man ju vid något eldrivet. Dator, TV eller står vid spisen och då strömmen "går" infaller någon slags elapati. Vad göra, liksom. Vi är väldigt beroende av den däringa elen, det är mycket med det elektriska. Redigerat 27 augusti 2015 av Dark Of Light
slejnard Postat 27 augusti 2015 Postat 27 augusti 2015 Boden! Gig om två timmar. Kulturnatta. Lite mat pd före va
Dark Of Light Postat 27 augusti 2015 Postat 27 augusti 2015 Man ska aldrig dricka på fastande mage! Grunda åtminstone med öl. 😑
Pico Postat 27 augusti 2015 Postat 27 augusti 2015 Man ska aldrig dricka på fastande mage! Grunda åtminstone med öl. 😑 Man kan gärna basta på drickande mage!
Neosus Postat 27 augusti 2015 Postat 27 augusti 2015 Sverige håller på att bli världens fånigaste land. Japp det håller jag med om.
Dark Of Light Postat 27 augusti 2015 Postat 27 augusti 2015 Man kan gärna basta på drickande mage! Japp det håller jag med om. Japp det håller jag med om. Japp det håller jag med om.
Neosus Postat 27 augusti 2015 Postat 27 augusti 2015 😄 Jag åt en tallrik med pyttipanna! De va gott! Ja alltså jag åt inte tallriken.. 😳 Bara så att ni vet!
Neosus Postat 27 augusti 2015 Postat 27 augusti 2015 Man kan gärna basta på drickande mage! Man kan äta pasta PÅ ölmage! 😑
Recommended Posts