Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

PT

... verkar vara åt svartsjukedrama hållet. Ja, med inslag av ren galenskap också förstås. Han filmade ju givetvis sin insats med sin mobil samtidigt som han sköt.

Annons
Postat

Jag kan inte släppa tanken på att vi håller på att utrota oss själva. Det kommer ta tid men jag tror verkligen att vi utrotar oss själva.

Det kommer att hända tror jag.

Vad tror ni? 😳

Postat (redigerat)

Jag kan inte släppa tanken på att vi håller på att utrota oss själva. Det kommer ta tid men jag tror verkligen att vi utrotar oss själva.

Vad tror ni? 😳

Håller med dig. Vi är i det stora hela en liten fjärt i hela sammanhanget. Då syftar jag på hela den tiden vi funnits på denna boll och ställt till det. Rätt korkade är vi också, vi tillbringar en hel del tid med att jaga efter en massa materiella saker och försakar de viktigare frågorna. Vi har skapat en värld där ens värde mäts i pengar eller den senaste mobilen. Gör något Neo! 😕

Julius yego vann vm-spjutet på 92.72. Det bästa resultatet på åratal Killen är 1.75 lång och väger 85 kg.

Du kunde ju jobba som sport radio/TV kommentator?! Större publik och lite större chans att hänga med i de snabba förloppen som t ex handboll kräver. ☺️ Redigerat av Dark Of Light
Postat

Minns inte om jag länkat till denna nån gång, kollade på den igen nu. Sjukt bra tal av Susan Cain om introverta/extroverta personligheter. Rätt lång men rekommenderas varmt, speciellt till er. ☺️

Jag är normal. Har du sålt mc:n?

Postat

Har du sålt motorcykeln?

Nä, inte ett knyst från någon köpare xD

Jag är normal. Har du sålt mc:n?

Gött för dig!
Postat

Vad tror ni? 😳

Kanske en del av planen. Samtidigt blir vi också fler å fler.

Postat (redigerat)

Minns inte om jag länkat till denna nån gång, kollade på den igen nu. Sjukt bra tal av Susan Cain om introverta/extroverta personligheter. Rätt lång men rekommenderas varmt, speciellt till er. ☺️

Inget direkt nytt under solen men ett väldigt bra anförande i ämnet. Det är väldigt intressant speciellt i musikersammanhang. Man utgår generellt nästan alltid att alla musiker, speciellt sångare/frontmen eller sologitarrister är utpräglade extroverta personligheter.

De flesta inom de instrumenten som jag stött på inklusive mig själv som sångare, skulle jag förenklat kategorisera som introverta. Däremot har jag träffat på en hel hoper extroverta basister och trummisar i mina dagar. Man ska nog inte döma katten efter... instrumentet de spelar. Spelar roller däremot gör nog de flesta på scenen..? Speciellt "vi sångare".

Jag var extro i tonåren sen blev jag intro å nu e jag både och.

Som gammal hårdrockare gillar jag intron 😆😱 ähum... Redigerat av Dark Of Light
Postat

Har du fått sålt din keyboard?

Nä, men nu är det en person som har sett den på köp/sälj härinne som är intresserad. Vi får väl se.

Postat

Jag var extro i tonåren sen blev jag intro å nu e jag både och.

Jag var intro när jag var i tonåren och sen blev det ännu värre.

Postat

Har kollat in Yamaha P45B, provspelade i butik och det hade bäst anslagskänsla av alla i den prisklassen (4k:ish)

Postat

Kör så det ryk! Själv funderar jag på att skaffa nyaste Cakewalk Platinum nu när jag byggt ihop ny datorn. Det är ju rea just nu. 😊

Postat

I will ☺️

När saker lugnat ner sig, är sjukt mycket med allt just nu. 😑 Hinner knappt längsta.

I bland måste man prioritera andra grejer.

Postat

😊

Inte fått min dator som grabben ska fixa än men det är på g! Iaf träffat sonen 🥰

Sen blir det reaper 5!

Kör så det ryk! Själv funderar jag på att skaffa nyaste Cakewalk Platinum nu när jag byggt ihop ny datorn. Det är ju rea just nu. 😊

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.