Dark Of Light Postat 26 augusti 2015 Postat 26 augusti 2015 Dagen började mulet med löftesrika mörka moln, dock har solen tittat fram nu det sista och ja, det är snart jul. Det är för att tomten är sträng Å då behöver han inga strängar GHUHUHU *fniss* Gud är väl också sträng men det tror(!) jag beror på umgänget med harpor. KPD?
Algotezza Postat 26 augusti 2015 Postat 26 augusti 2015 Kanske lite svårt att spela utan strängar bara. Theremin-gitarr?
Den Gode Postat 26 augusti 2015 Postat 26 augusti 2015 Kanske lite svårt att spela utan strängar bara. Och att flyga i en släde dragen av renar.
Fidden Postat 26 augusti 2015 Postat 26 augusti 2015 Kanske lite svårt att spela utan strängar bara. Ja. Ibland kan det vara lite svårt att få julstämning.
Dark Of Light Postat 26 augusti 2015 Postat 26 augusti 2015 Med tanke på att vårt domstolsväsende är så överbelastat är det väl lika bra med uteblivna stämningar. kpd.
slejnard Postat 26 augusti 2015 Postat 26 augusti 2015 Gig ikväll å imorn kväll ☺️ Tjänar dock inget extra men ändå sköj! Ska man tvaga e frågan å sen grilla lamm?! 😕
Den Gode Postat 26 augusti 2015 Postat 26 augusti 2015 Fick ledigt imorrn. Då ska jag slå mig lös och göra det bästa jag vet. Det får bli längsta.
Dark Of Light Postat 26 augusti 2015 Postat 26 augusti 2015 Gig ikväll å imorn kväll ☺️ Tjänar dock inget extra men ändå sköj! Ska man tvaga e frågan å sen grilla lamm?! 😕 Utan att veta vilket slags gig och var men... Kan man tänka sig ett scenario där du är helt oduschad svettig och snygg samt grillar lammet där på scen. Rivandes av inte bara musik utan även köttstycken(!) som du under glada tjo och rim kastar på publiken. Upphetsat vrålandes "JAG DELAR MED MIG AV MITT LAMMKÖTT"? ☺️ 😳 Eller det kanske inte är den sortens spelning...
Micke H Postat 26 augusti 2015 Postat 26 augusti 2015 Fick ledigt imorrn. Då ska jag slå mig lös och göra det bästa jag vet. Det får bli längsta. ☺️ Utan att veta vilket slags gig och var men... Kan man tänka sig ett scenario där du är helt oduschad svettig och snygg samt grillar lammet där på scen. Rivandes av inte bara musik utan även köttstycken(!) som du under glada tjo och rim kastar på publiken. Upphetsat vrålandes "JAG DELAR MED MIG AV MITT LAMMKÖTT"? ☺️ 😳 Eller det kanske inte är den sortens spelning... Behöver det vara en särskild typ av spelning för att detta ska vara lämpligt?
Dark Of Light Postat 26 augusti 2015 Postat 26 augusti 2015 (redigerat) Utan att personligen vara av åsikten så kan del, av erfarenhet, kyrkor vara lite kinkiga då det handlar om offerlamm & öppen eld-relaterade motiv. Redigerat 26 augusti 2015 av Dark Of Light
Algotezza Postat 26 augusti 2015 Postat 26 augusti 2015 Jag fjärtade. No farthinder? Börjar sent i morron. Tänkte utnyttja tiden med att inte jobba förrän jag börjar jobba.
Algotezza Postat 26 augusti 2015 Postat 26 augusti 2015 Gas kan döda. Ofta genom att trampa den i botten.
Algotezza Postat 26 augusti 2015 Postat 26 augusti 2015 (redigerat) Vad Mor gillar att höra... Redigerat 26 augusti 2015 av Algotezza
Den Gode Postat 26 augusti 2015 Postat 26 augusti 2015 Vad gör amsterdam i rutten? Har du skrivit nån ny låt?
slejnard Postat 26 augusti 2015 Postat 26 augusti 2015 Utan att veta vilket slags gig och var men... Kan man tänka sig ett scenario där du är helt oduschad svettig och snygg samt grillar lammet där på scen. Rivandes av inte bara musik utan även köttstycken(!) som du under glada tjo och rim kastar på publiken. Upphetsat vrålandes "JAG DELAR MED MIG AV MITT LAMMKÖTT"? ☺️ 😳 Eller det kanske inte är den sortens spelning... Precis så jag tänkte! 😆
Dark Of Light Postat 26 augusti 2015 Postat 26 augusti 2015 Ruggigt med de där reportrarna som blev skjutna i direktsändning "over there"...
Recommended Posts