Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Dagen började mulet med löftesrika mörka moln, dock har solen tittat fram nu det sista och ja, det är snart jul.

Det är för att tomten är sträng

Å då behöver han inga strängar

GHUHUHU

*fniss*

Gud är väl också sträng men det tror(!) jag beror på umgänget med harpor.

KPD?

Annons
Postat

Kanske lite svårt att spela utan strängar bara.

Theremin-gitarr?

Postat

Gig ikväll å imorn kväll ☺️

Tjänar dock inget extra men ändå sköj!

Ska man tvaga e frågan å sen grilla lamm?! 😕

Utan att veta vilket slags gig och var men... Kan man tänka sig ett scenario där du är helt oduschad svettig och snygg samt grillar lammet där på scen. Rivandes av inte bara musik utan även köttstycken(!) som du under glada tjo och rim kastar på publiken. Upphetsat vrålandes "JAG DELAR MED MIG AV MITT LAMMKÖTT"? ☺️

😳 Eller det kanske inte är den sortens spelning...

Postat

Fick ledigt imorrn. Då ska jag slå mig lös och göra det bästa jag vet. Det får bli längsta.

☺️

Utan att veta vilket slags gig och var men... Kan man tänka sig ett scenario där du är helt oduschad svettig och snygg samt grillar lammet där på scen. Rivandes av inte bara musik utan även köttstycken(!) som du under glada tjo och rim kastar på publiken. Upphetsat vrålandes "JAG DELAR MED MIG AV MITT LAMMKÖTT"? ☺️

Behöver det vara en särskild typ av spelning för att detta ska vara lämpligt?

Postat (redigerat)

Utan att personligen vara av åsikten så kan del, av erfarenhet, kyrkor vara lite kinkiga då det handlar om offerlamm & öppen eld-relaterade motiv.

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Jag fjärtade.

No farthinder?

Börjar sent i morron. Tänkte utnyttja tiden med att inte jobba förrän jag börjar jobba.

Postat (redigerat)

Farfisa_VIP_345_MIM_5442.jpg

Vad Mor gillar att höra...

Redigerat av Algotezza
Postat

Precis så jag tänkte! 😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.