Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

☺️

😏

Redigerat av Algotezza
Postat

Men, vad härligt att TV3 visar filmen A good day to die hard ikväll. Det var ju (eller ja... blir) bara 26 timmar och 15 minuter sedan de visade den sist liksom.

Postat

Men, vad härligt att TV3 visar filmen A good day to die hard ikväll. Det var ju (eller ja... blir) bara 26 timmar och 15 minuter sedan de visade den sist liksom.

Ja, vi har ju redan konstaterat linjär TVns brister. ☺️
Postat

Mmm, speciellt sommartid verkar det inte finnas någon koll på hur ofta filmer vevas. Eller konkurrenternas tablåer heller då samma rulle kan gå i tre dagar på olika kanaler.

För att inte tala om de ofta återkommande "Bond-festivalerna", eller Beck-repriserna, eller Wallander... ☺️

he, he. Ja, djävlar... lite som KPD fast det är ju åtminstone lite substans i det...

Postat

Jag hade fått för mig att Åtvidaberg låg långt upp i Sverige. Så var ju inte fallet.

Eller har man kanske flyttat på det? 😕

Postat

Tänkte sova men gick sisådär pga KPD efter 19.30!

Efter 18 så är 19.30 nästa milstolpe att besegra. Allvarligt skämtat så är det lurigt med kaffe på kvällen. Kan ibland bli en KPD runt 19, men man är väl van antar jag.

Det jag egentligen skulle säga var, morn´.

smileys-coffee-810335.gif

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.