Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)

Fick en massa cd skivor med Fusion och avantgarde från the Knitingfaktory förut. Helt galna blandningar på låtar i den CD samlingen var det. Kan tag mig tusan inte komma på vad skivorna hette, just nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Jösses vad det blåser nu. Har fått hämta min soptunna två gånger då den varit på vift.

Mina föräldrar har ingen fast telefon för att ledningen blåst ned, heller. Och så har det regnat hela dagen. Blir fint om det blir 10 minus eller lägre nu. 😏

Till och med hundarna föredrar att vara inne just nu. Halt och blött är det så att även hundarna tycker det är besvärligt att vara ute. Som tur är så har man ju dubbade skor själv, annars så kulle det var omöjligt att klara av att gå med dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

halkigt va

Nu är det helg.

det kan du skriva upp!

Fick en massa cd skivor med Fusion och avantgarde från the Knitingfaktory förut. Helt galna blandningar på låtar i den CD samlingen var det. Kan tag mig tusan inte komma på vad skivorna hette, just nu.

härligt

Alla dom där har sålt sin själ till djävulen.

Alla dom där har sålt sin själ till djävulen.

😮

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag gjorde lumpen var det en kille som sa att han var musikintresserad så vi kom överens om att låna skivor av varadra. Nån gång i veckan bytte vi plattor och det visade sig att det enda han lyssnade på var fusion. Jag har aldrig riktigt hämtat mig efter det där.

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag gjorde lumpen var det en kille som sa att han var musikintresserad så vi kom överens om att låna skivor av varadra. Nån gång i veckan bytte vi plattor och det visade sig att det enda han lyssnade på var fusion. Jag har aldrig riktigt hämtat mig efter det där.

Var och när gjorde du lumpen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Man får mjukstarta med Jethro Tull och LTE först. 😉

Jag har lyssnat på massor av konstig musik en gång i världen. Jag köpte mängder av plattor som jag inte ens lyssnade på fullt ut en enda gång. Sen kom jag på att det jag egentligen gillar är bra låtar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Var och när gjorde du lumpen?

Det var skitlängesen. Jag var vaktsoldat. Först var jag på F13 i norrköping. Sen F7 i sotenäs på utbildning. Slutligen hannäs utanför åtvidaber på en berganläggning som vakt. Själv då?

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Det var skitlängesen. Jag var vaktsoldat. Först var jag på F13 i norrköping. Sen F7 i sotenäs på utbildning. Slutligen hannäs utanför åtvidaber på en berganläggning som vakt. Själv då?

Jag var också en STIRLSÄKLOMOS. Hälften av gubbarna vi gjorde gröntjänsten med hamnade på Hannäs med.

Fast f13 var nedlagt när jag gjorde lumpen. Så vi sov bara där när vi väntade på körC ibland.

Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

Det var skitlängesen. Jag var vaktsoldat. Först var jag på F13 i norrköping. Sen F7 i sotenäs på utbildning. Slutligen hannäs utanför åtvidaber på en berganläggning som vakt. Själv då?

Oki! Själv har jag inte gjort lumpen alls 🙂 Utbildningsreserv inom vapenfri tjänst.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

haha.... Det trodde jag också va e risk, men nu rullar det igen :-)

Skönt! Känns som att jag har mycket jag kommer behöva fråga om här ett tag framöver. Ju mer man lär sig, desto mer inser man hur lite man kan.

Har inte sysslat med musik på fem sex år nu så det känns lite som att börja om.

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Ja grattis Anders!

Seg efter en tuff vecka. Kommer att ta det rikigt lugnt den här helgen.

Redigerat av drloop
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Vi ska ha SMÄKK medlemsfest med mkt musik ikväll så det blir fullt sjå med riggande soundcheck å spelande från kl 15 till sena natten! Vi är väl 5-7 band som lirar. 🙂

Från kl 20 är det entré. VI SYNS!!! 😮

Måste ta mig dit och lyssna någon gång. 🙂
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...