Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Monntag igen.

Undras om nån var intresserad av det där keyboardstativet?

Går man inte in här en gång i timmen är det svårt att hänga med. Får bli flitigare.

Såg Who häromdan på burken - mina tonårsidoler... Najs. 🙂

Libertines bajs.

PT

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Såg Who häromdan på burken - mina tonårsidoler... Najs. 🙂

Libertines bajs.

Samma som mitt omdömme.

Nu har det varit något slags rån eller rånförsök i banken eller apoteket som ligger under taket jag bor på. Man har lämnat kvar en bomb eller bombatrapp också. Det verkar inte bli någon evakuering.

http://www.corren.se/nyheter/kinda-atvidaberg/vapnat-ran-i-atvidaberg-8510111.aspx

Link to comment
Dela på andra sajter

Häromveckan var det en misstänkt bomb i Dalby som polisen sprängde. Det var en bag med kläder. Skönt för polisen med säkra insatser som inte utsätter dem för fara.

Link to comment
Dela på andra sajter

... ligger under taket jag bor på...

http://www.corren.se...rg-8510111.aspx

Intressant, är inte det lite dragigt emellanåt?

Två män med kofot ska ha setts på platsen. Då får man anta att det är utlänningar. Det är dom som bryter.

😆 :lol: ragga-dishhhhh... 😆 :lol: Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Intressant, är inte det lite dragigt emellanåt?

I dag är det ett jäkla drag. Man har kallat in bombgruppen och spärrat av hela gallerian. Annars är det lugnt här. Det är som en liten by med radhus här på taket.

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför försöker man råna en bank idag? Kontanter är väl sällsynt på banker numera.

Kunde inte låta bli att dra kofotsskämtet i lärarrummet på invandrarutbildningen. Man kan säga att det blev ett blandat mottagande.

😆 Mottagande ja.... Du levererar idag DG...
Link to comment
Dela på andra sajter

Pengar finns bara i bankomater idag. Inte på banken längre. Ett tag till i alla fall. Vi har ändå bara digital myntfot idag. Pengar är världens bluff. Vad står de för? Inte för utfört arbete som de borde..

De flesta kriser är bluff också. För att hålla folk i schack. Så de inte kräver något.

Link to comment
Dela på andra sajter

Show me the coffee!

Vi kunde ju gå över till kaffe som betalningssystem. Lätt-mellan-mörkrost eller snabbkaffe. Som uttagsautomater ställer vi ut kaffekvarnar.

Dom enda som vinner på det här bankrånet är willys, eftersom ica är stängt och avspärrat. Willys hade också bra pris på kaffe för +kunder.

Anar en konspiration!
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...