Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Han kommer att få mer stryk. Eller miss handel som är gällande term nu. Istället för golf klubba kan man använda ko fot, eller, ähum, bryter man mot lagen då?

KPD!

Av vad jag vet har han inte ens visat sig i Umeå ännu. Om han inte fixar en vecka i Övertorneå lär ju knappast Umeå vara en trygg miljö för idioten.
"Det är framförallt skador i huvudet"

Jo, jo, men det var ju känt redan långt innan denna misshandel. 😄
Link to comment
Dela på andra sajter

Han kommer att få mer stryk. Eller miss handel som är gällande term nu. Istället för golf klubba kan man använda ko fot, eller, ähum, bryter man mot lagen då?

KPD!

Spelar dom inte en del hockey där upp också?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet inte var han ska ta vägen, men norra norrland verkar inte så smart. Han tycks inte förstå hur folk ser på honom.

Ja, det är ju det här som är så skumt. Att han inte begriper bättre (eller så är han skrämmande medveten och planerar en fortsättning) men att resten av rättsinstansen och beslutsfattarna inte begriper bättre är skrämmande. Någonstans ska han väl vara, min källare t ex, men inte där han är nu. Så nära sina forna jaktmarker. Flink håller ju låg profil och sköter sig så det är ju bevisat att det går bara man håller sig borta från radarn s a s.

K & F1 PD

Link to comment
Dela på andra sajter

Myndigheterna har inga medel. Man har inte rätt att bestämma var någon ska bo när straffet är avtjänat.

Första beskedet var att han inte skulle få vistas i Umeå och kranskommunerna under det första året han är fri men det överklagades. Om det nått högsta instans vet jag ej.

Nej men va fan, nu blire promenad!

Link to comment
Dela på andra sajter

Riktigt bra. Låter mycket 80-tal, typ china crisis men med lite mer ljudtrix. Finns det någon marknad för sådant här i edm-träsket?

Absolut det tror jag. Det här sticker ju ut, vilket behövs i en värld av kopior.
Link to comment
Dela på andra sajter

Absolut det tror jag. Det här sticker ju ut, vilket behövs i en värld av kopior.

Är det en 80-talsrevival på gång? Jag tycker det är flera som lagt upp musik på studio forum som låter lite 80-talspopaktiga, men jag lyssnar aldrig på radion så jag har ingen aning.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har över ett par dagar sett ett par rullar som gått mig förbi, filmerna Nixon om just president Richard Mullhouse Nixon med Hannib... förlåt, Anthony Hopkins & J.Edgar om FBI grundaren och chefen J Edgar Hoover med DiCaprio. Rekommenderas för dem som är intresserade av landet över pölen och dess historia.

Det centrala i båda filmerna är att makt skapar merbegär, hunger efter mer som till slut raserar. Nixon gav mig mer info om saker jag inte kände till och Hopkins gav ett intressant porträtt av en man med mamma-komplex. Liknande problem att frigöra sig från sin mors skugga hade Hoover. J.Edgar börjar segt och ger väl kanske inte så mycket "nytt under solen". Det mesta kände jag till men ett likaväl intressant porträtt av en man med liknande kontrollbehov som Nixon.

Bra skit, båda får minst 8 koffeinfyllda koppar av 10.

KPD!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...