Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Kaffe och en Daft Punk spellista med hits från början till nu. Gott!

På tal om bra musik, har du lyssnat på helt nysläppta EP´n från Martin Wiklunds (Rabieshunds) band Cape Lion?

https://open.spotify...7NSwOyfvbYs8MOf

Så in i helvete jävla välproducerat, välskrivet och sjukt grymma, catchiga låtar! 😄

Kan inte sluta lyssna på låtarna. Dom kommer gå långt.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

På tal om bra musik, har du lyssnat på helt nysläppta EP´n från Martin Wiklunds (Rabieshunds) band Cape Lion?

https://open.spotify...7NSwOyfvbYs8MOf

Så in i helvete jävla välproducerat, välskrivet och sjukt grymma, catchiga låtar! 😄

Kan inte sluta lyssna på låtarna. Dom kommer gå långt.

Riktigt bra. Låter mycket 80-tal, typ china crisis men med lite mer ljudtrix. Finns det någon marknad för sådant här i edm-träsket?

Link to comment
Dela på andra sajter

😑 Alltså det här med TV, det blir bara mindre och mindre av den varan för min del. I alla fall linjär TV. Faen det mesta som sänds är USA TV-serier, eviga Beck eller Wallander repriser, krystade lek/tävlingsprogram eller filmer man redan sett. Vem tittar på film på TV egentligen? Bara reklamen driver en ju till vansinne... En öl PD! Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

😑 Alltså det här med TV, det blir bara mindre och mindre av den varan för min del. I alla fall linjär TV. Faen det mesta som sänds är USA TV-serier, eviga Beck eller Wallander repriser, krystade lek/tävlingsprogram eller filmer man redan sett. Vem tittar på film på TV egentligen? Bara reklamen driver en ju till vansinne... En öl PD!

Heh, kul det du säger om film btw... det har hänt mer än en gång att jag ser att en film går på TV och jag blir sugen på att se den och slår igång den nedladdade varianten och skippar därmed all reklam och till och med nyheter om den går på TV4. 😄
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är det några som har spelat golf med hagamannen.

Whut?

Jag sitter här och funderar hur länge den där mannen kommer överleva i stan om han inte är polisövervakad 24/7. Vilken kvinna som helst bör kunna köra in en kniv i killens lår tillräckligt många gånger för att hitta av lämpligt skadlig ådra, hävda nödvärn och utan problem komma undan med det.

Eller så är det bara önsketänkande från min sida... satans jävla avskum det där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gillar reklamen. Då kan man pissa och dricka vatten och längsta lite. Dessutom vet jag inte hur man laddar hem tv-program och filmer.

Pause-knappen uppfanns för pisspaus och längsta-inlägg dock. För hemladdning tänker jag inte tipsa något för då åker man nog på ändan ut. 😄
Link to comment
Dela på andra sajter

Heh, kul det du säger om film btw... det har hänt mer än en gång att jag ser att en film går på TV och jag blir sugen på att se den och slår igång den nedladdade varianten och skippar därmed all reklam och till och med nyheter om den går på TV4. 😄

Japp, så är det! Att någon annan bestämmer när jag ska se en film/program och dessutom belönar mig med reklam för besväret känns så oerhört gammaldags. Samt alldeles oavsett, de flesta filmer som går på TV har man redan sett, gammal skåpmat...

😄

Reklam sux

Reklam i trollkarlsfilmen nu? ☺️ Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Hagamannen ja... Det är ju ett oerhört misslyckande för alla parter det där med att naivt släppa ut honom bland folk. Dessutom i trakterna där han härjade... Ett misslyckande för honom, hans offer, samhället som nu måste flytta på honom/ge honom vård och beskydd.

😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp, så är det! Att någon annan bestämmer när jag ska se en film/program och dessutom belönar mig med reklam för besväret känns så oerhört gammaldags. Samt alldeles oavsett, de flesta filmer som går på TV har man redan sett, gammal skåpmat...

Så är det, ett alldeles galet förlegat format... Jag vill se <this> <now> är inte kompatibelt med gammeljävla TV.
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...