Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag kommer ihåg toapappret på min lågstadieskola. Det var som små märkliga ark av smörpapper. Ingen gick på muggen. Alla ungar led av permanent förstoppning.

Annons
Postat

Ibland tänker jag skriva en sak men fingrarna skriver något annat på tangentbordet. På Filosofiforum en gång skulle jag skriva Koranen men skrev Korpamoen.

Aspekter blir ofta apsekter. Finns väl det med iofs. 😄

Postat

Analcerat? 😳

lappceratb.jpg

Det var precis vad man använde försvarets hudsalva till när man skulle gå soldatmarchen. Och kom nu inte med nåt snusk.

k9 (oregistrerad)
Postat

Spöregn och hård blåst här just nu. Tur att man har bra kläder även för detta väder. 🙂

k9 (oregistrerad)
Postat

Ibland tänker jag skriva en sak men fingrarna skriver något annat på tangentbordet. På Filosofiforum en gång skulle jag skriva Koranen men skrev Korpamoen.

Aspekter blir ofta apsekter. Finns väl det med iofs. 😄

Så du är bokstavsfumlig då kan man säga, eller? ☺️

Själv fick jag läsa flera gånger för att se skillnaden på aspekter och apsekter. Eftersom jag är ordblind. ☺️

Postat

Vart sugen på kamelbule 😳

Drummeldarer pucklar ofta på varandra när de blir lite på kamelen.

k9 (oregistrerad)
Postat

Det finns inga bra kläder bara släppta väder

Eller vad det nu heter. Som man kväder

. 😊
Postat

Mina fingrar lever sitt eget liv ibland. Även när jag spelar på något instrument...

Postat

Sådant läder ska sådan smörja ha. Gammalt djungelordspråk.

k9 (oregistrerad)
Postat

Mina fingrar lever sitt eget liv ibland. Även när jag spelar på något instrument...

Men om man spelar fel så är det bara att upprepa samma fel några gånger och kalla det för fusion.
Postat

Men om man spelar fel så är det bara att upprepa samma fel några gånger och kalla det för fusion.

Fusion är djävulens musik.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.