Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Tack! Det har varit lite slitigt för mig en tid och jag skulle inte tacka nej till en brejk hur oförtjänt jag än är av den.

Vad gäller jobbmöjligheten tror jag bestämt det är en kollega på mitt förra jobb som talat gott om mig. Hon är bara goooast och vore hon inte gift hade jag fan "frågat chans". 😆

☺️🥰
Link to comment
Dela på andra sajter

Oh my gaaaawd! Konsultchefen för en firma som vi brukade anlita på mitt tidigare jobb ringde mig på min morgonpromenad. Han ville boka en träff för att snacka jobb. Leder det här till arbete är det räkmackornas räkmacka!

Jag har bokstavligen lagt mer tid på att googla räkmackor 😆 än att fiska fram denna jobbmöjlighet.

😄 You go, girl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag lämnade in min gitarr för heljustering på JAM och den är nu klar. ☺️ Ska bli nice. Intoneringen började bli rätt kass nämligen. xD

Bra idé. Jag gjorde samma sak för några veckor sen. När de rätat ut halsen och fixat med stränghöjden insåg jag dock att jag måste slipa ner banden också...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jävla harkrankar.

Javisst är det gott om dem men har knappt sett några bin eller humlor. De stack väl... Harkrankar verkar leva ett bitterljuvt liv, de intar inte föda överhuvudtaget som vuxna och lever bara en kort tid då för parning. Ett bättre namn vore väl nuppflygare? Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...