Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Oh my gaaaawd! Konsultchefen för en firma som vi brukade anlita på mitt tidigare jobb ringde mig på min morgonpromenad. Han ville boka en träff för att snacka jobb. Leder det här till arbete är det räkmackornas räkmacka!

Jag har bokstavligen lagt mer tid på att googla räkmackor 😆 än att fiska fram denna jobbmöjlighet.

Det låter bra. Vet du om det är vick eller fast?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är ghost för ett band? Är det något slags svenskt kiss?

Inte direkt - det är något slags retroband med ett sound som är någon slags kombination av tidiga Black Sabbath och progressiv, psykadelisk rock. Enda likheten med Kiss är väl att dom, likt Kiss på 70-talet, är anonyma och uppträder med smink, masker och dräkter.

Jag tycker väl personligen dom är sådär om jag ska vara ärlig. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

☺️ Ja, visst har det en viss östtysk klang KPD...

😳 Men det handlar om att bevara den ena halvan av trådens värdergrunder. Nämligen kaffe. Vi ska inte politisera kaffe.

Ghost tilltalar ett gammalt metalhjärta dock. Gillar uttrycket, inte bara för att sångarens smink påminner avlägset min gamla halloweenkrigsmålning. Som redan nämnts lite -70 vibbar med Sabbatiska flirtar. En dos melankoli och lite rock´n roll mystik på det med det gamla greppet med smink och lite lätt trallade refränger mm.

Bra utfört, ja.

Något nytt och nyskapande? Nej, men vad är det egentligen nuförtiden...

... och måste det vara det?

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Oh my gaaaawd! Konsultchefen för en firma som vi brukade anlita på mitt tidigare jobb ringde mig på min morgonpromenad. Han ville boka en träff för att snacka jobb. Leder det här till arbete är det räkmackornas räkmacka!

Jag har bokstavligen lagt mer tid på att googla räkmackor 😆 än att fiska fram denna jobbmöjlighet.

Fasiken va kul Pico! ☺️

Jag hoppas på att det går vägen för dig!

Link to comment
Dela på andra sajter

Har börjat gilla ättiksgurka. För skydde jag det som pesten. Nu har jag det till alldeles för mycket.

Vad har du det till?

Inte helt ovanligt det där faktiskt, händer om man inte andas under tiden utan håller andan och belastar så hårt.

Syrebrist.

Japp, när jag envisades med att flytta skrot så kunde det svartna till mellanåt. Lurigt när det händer mitt i ett lyft, man ska aldrig vara ensam.
Link to comment
Dela på andra sajter

Fasiken va kul Pico! ☺️

Jag hoppas på att det går vägen för dig!

Tack! Det har varit lite slitigt för mig en tid och jag skulle inte tacka nej till en brejk hur oförtjänt jag än är av den.

Vad gäller jobbmöjligheten tror jag bestämt det är en kollega på mitt förra jobb som talat gott om mig. Hon är bara goooast och vore hon inte gift hade jag fan "frågat chans". 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...