slejnard Postat 20 augusti 2015 Postat 20 augusti 2015 Tror bajjemej att det får bli den där sörjan som ni kallar kaffe på det! 🙂 SNART HELG!!! 😄 Fått mkt gjort på jobbet idag. Känns bra. Men vem håller trummarna? 😕 ur mama 🤪😳😱
slejnard Postat 20 augusti 2015 Postat 20 augusti 2015 skulle komma in nån å låna nyckel innan 16. få se då... 😠
Neosus Postat 20 augusti 2015 Postat 20 augusti 2015 Då får han skynda sig liiiiiiiiiite inte mycke bara lite
Den Gode Postat 20 augusti 2015 Postat 20 augusti 2015 Oh my gaaaawd! Konsultchefen för en firma som vi brukade anlita på mitt tidigare jobb ringde mig på min morgonpromenad. Han ville boka en träff för att snacka jobb. Leder det här till arbete är det räkmackornas räkmacka! Jag har bokstavligen lagt mer tid på att googla räkmackor 😆 än att fiska fram denna jobbmöjlighet. Det låter bra. Vet du om det är vick eller fast?
Pico Postat 20 augusti 2015 Postat 20 augusti 2015 Det låter bra. Vet du om det är vick eller fast? De söker inte ens för någon specifik tjänst...
Den Gode Postat 20 augusti 2015 Postat 20 augusti 2015 Vad är ghost för ett band? Är det något slags svenskt kiss?
Micke H Postat 20 augusti 2015 Postat 20 augusti 2015 Vad är ghost för ett band? Är det något slags svenskt kiss? Inte direkt - det är något slags retroband med ett sound som är någon slags kombination av tidiga Black Sabbath och progressiv, psykadelisk rock. Enda likheten med Kiss är väl att dom, likt Kiss på 70-talet, är anonyma och uppträder med smink, masker och dräkter. Jag tycker väl personligen dom är sådär om jag ska vara ärlig. 😆
Den Gode Postat 20 augusti 2015 Postat 20 augusti 2015 Jag blev lite nyfiken. Dom är visst från linköping. Det är nog inte min grej.
Micke H Postat 20 augusti 2015 Postat 20 augusti 2015 Inte min heller men jag förstår varför dom blivit så stora. Dom är skickliga på det dom gör.
Neosus Postat 20 augusti 2015 Postat 20 augusti 2015 MEN varför då???? ...nej men en KPD!! På dE!! Då!! Nu!! 🙂
Micke H Postat 20 augusti 2015 Postat 20 augusti 2015 Vad fan står KPD för? Jag missade när det började. 😆
Dark Of Light Postat 20 augusti 2015 Postat 20 augusti 2015 (redigerat) Mitt påhitt... Kaffe På Det, helt enkelt. Att du funderat så länge... 😛 Synchronised Neo 😆 Redigerat 20 augusti 2015 av Dark Of Light
Neosus Postat 20 augusti 2015 Postat 20 augusti 2015 😄 Ibland kan man om man vill skriva MPD och då skulle det kunna betyda Mutta På De! Till exempel!!
Naymari Postat 20 augusti 2015 Postat 20 augusti 2015 (redigerat) Vad fan står KPD för? Jag missade när det började. 😆 😱 http://bfy.tw/1Oez Med vänlig hälsning, douche. Redigerat 20 augusti 2015 av Naymari
Dark Of Light Postat 20 augusti 2015 Postat 20 augusti 2015 (redigerat) ☺️ Ja, visst har det en viss östtysk klang KPD... 😳 Men det handlar om att bevara den ena halvan av trådens värdergrunder. Nämligen kaffe. Vi ska inte politisera kaffe. Ghost tilltalar ett gammalt metalhjärta dock. Gillar uttrycket, inte bara för att sångarens smink påminner avlägset min gamla halloweenkrigsmålning. Som redan nämnts lite -70 vibbar med Sabbatiska flirtar. En dos melankoli och lite rock´n roll mystik på det med det gamla greppet med smink och lite lätt trallade refränger mm. Bra utfört, ja. Något nytt och nyskapande? Nej, men vad är det egentligen nuförtiden... ... och måste det vara det? Redigerat 20 augusti 2015 av Dark Of Light
Naymari Postat 20 augusti 2015 Postat 20 augusti 2015 Har börjat gilla ättiksgurka. För skydde jag det som pesten. Nu har jag det till alldeles för mycket.
Memphis Postat 20 augusti 2015 Postat 20 augusti 2015 Oh my gaaaawd! Konsultchefen för en firma som vi brukade anlita på mitt tidigare jobb ringde mig på min morgonpromenad. Han ville boka en träff för att snacka jobb. Leder det här till arbete är det räkmackornas räkmacka! Jag har bokstavligen lagt mer tid på att googla räkmackor 😆 än att fiska fram denna jobbmöjlighet. Fasiken va kul Pico! ☺️ Jag hoppas på att det går vägen för dig!
Memphis Postat 20 augusti 2015 Postat 20 augusti 2015 Broadchurch är en jäkla röra. Vem är det som sjunger på slutet av programmet? Är det Loudon wainright III? Såg första avsnittet av serien igår. Ska jag fortsätta tycker du?
Memphis Postat 20 augusti 2015 Postat 20 augusti 2015 Inte helt ovanligt det där faktiskt, händer om man inte andas under tiden utan håller andan och belastar så hårt. Syrebrist.
Den Gode Postat 20 augusti 2015 Postat 20 augusti 2015 Såg första avsnittet av serien igår. Ska jag fortsätta tycker du? Jag antar att du såg på play? Det kan du väl göra om du inte har nåt bättre för dig. Första säsongen var bättre.
Memphis Postat 20 augusti 2015 Postat 20 augusti 2015 (redigerat) Jag har bättre saker för mig, det var därför jag frågade. 😛 Redigerat 20 augusti 2015 av Memphis
Dark Of Light Postat 20 augusti 2015 Postat 20 augusti 2015 Har börjat gilla ättiksgurka. För skydde jag det som pesten. Nu har jag det till alldeles för mycket. Vad har du det till? Inte helt ovanligt det där faktiskt, händer om man inte andas under tiden utan håller andan och belastar så hårt. Syrebrist. Japp, när jag envisades med att flytta skrot så kunde det svartna till mellanåt. Lurigt när det händer mitt i ett lyft, man ska aldrig vara ensam.
Pico Postat 20 augusti 2015 Postat 20 augusti 2015 Fasiken va kul Pico! ☺️ Jag hoppas på att det går vägen för dig! Tack! Det har varit lite slitigt för mig en tid och jag skulle inte tacka nej till en brejk hur oförtjänt jag än är av den. Vad gäller jobbmöjligheten tror jag bestämt det är en kollega på mitt förra jobb som talat gott om mig. Hon är bara goooast och vore hon inte gift hade jag fan "frågat chans". 😆
Recommended Posts