Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

☺️ Ja, det har sin charm att ibland sätta sig ner och lyssna på gamla synder. Borde egentligen försöka och sammanställa/digitalisera gamla band och porta försyndelser man gjort genom tiderna. Ibland sitter man och fascineras av utvecklingen man gjort genom åren, ibland blir man sittande antagligen med ett fånigt flin med alla minnen som sköljer över en. Det är alldeles oavsett trevligt på något nostalgiskt vis. ☺️

Ja, lägg upp om du kan!

Kaffe är trevligt också, men det behöver jag inte lägga ut...

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Tv:n kan man gifta sig med också!

Man har ju hört om långtidsarbetslösa och sjuka som inte kan börja jobba igen eftersom de har blivit besatta av sina vardagsrutiner, men en massa tvprogram t ex. Riktigt där är jag inte.

Jag har fö ingen gård heller.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har inte sett henne igen. Och för övrigt är jag såhär i efterhand rätt säker på att jag misstolkade situationen ändå.

Hon kanske hade gaser, eller satt på något vibrerande? Eller så hade du inte nuppat på ett tag. Det där med att omge sig med töser när man är småkåt är lite som handla när man är hungrig. ☺️
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hittade en gammal låt jag och en polare spelade in. Det var i typ lågstadiet och...det är så jävla dåligt att jag skämdes när jag lyssnade. 😆 Så jävla kasst.

lägg upp

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...