Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Riktigt fint här. Vi är hos några bekanta. Bor alldeles vid sjön. Åsså har dom en kaffemaskin! ☺️

Hade du nån glass? 😮

😑

Jajjemännn!! 2 st ICA glass-strutar.

Postat (redigerat)

Trevligt med sjö och kaffemaskin btw!

Jag har funderat på att köpa en kaffemaskin oxå.. Men en sjö däremot blir svårt med frakten. 😮

Redigerat av Neosus
Postat

Trevligt med sjö och kaffemaskin btw!

Jag har funderat på att köpa en kaffemaskin oxå.. Men en sjö däremot blir svårt med frakten. 😮

Räcker det inte med en bryggare?

Postat

Riktigt fint här. Vi är hos några bekanta. Bor alldeles vid sjön. Åsså har dom en kaffemaskin! ☺️

Låter ju alldeles fanatastisistiskt bra och mysig juh! Framförallt kaffemaskinen ☺️

Amerikanska pannisar med lönnsirap & GLASS och givetvis kaffe här på en soldrypande balkong. Med jämna mellanrum går det lättklädda kvinns förbi här. Det är så glassen smälter...

Man får passa på och titta, snart går de i ide. 🙁

Postat

Amerikanska pannisar med lönnsirap & GLASS och givetvis kaffe här på en soldrypande balkong. Med jämna mellanrum går det lättklädda kvinns förbi här. Det är så glassen smälter...

Man får passa på och titta, snart går de i ide. 🙁

Ja herregud, det överlägset bästa med sommaren. Solglasögon är ett måste.

Postat

Jag lirar fortfarande i band. Det går dock lite trögt. Vi letar sångare/sångerska. Men vi spelade in en demo innan sommaren i replokalen och ska försöka hitta någon som kan mixa den när alla är tillbaka från sina semestrar.

Postat

Idag på systemet stod det en sjukt söt tjej i kassan jag sett flera gånger tidigare. Jag var trött som fan och lite ledsen över saker som hänt på jobbet och inte riktigt med i tankarna. Hon såg mig i kön och log mot mig och rent reflexmässigt log jag tillbaka. Sen när det var min tur frågade hon "hur är läget?" Seg som jag var så började jag inte ens fundera förrän efteråt att hon kanske kan ha varit lite trevligare mot mig än mot dom andra kunderna. xD Aja.

Postat (redigerat)

Idag på systemet stod det en sjukt söt tjej i kassan jag sett flera gånger tidigare. Jag var trött som fan och lite ledsen över saker som hänt på jobbet och inte riktigt med i tankarna. Hon såg mig i kön och log mot mig och rent reflexmässigt log jag tillbaka. Sen när det var min tur frågade hon "hur är läget?" Seg som jag var så började jag inte ens fundera förrän efteråt att hon kanske kan ha varit lite trevligare mot mig än mot dom andra kunderna. xD Aja.

🙁 Djupt tragiskt... mycket tragiskt. Där sade det klink, förmodligen flaskornas klirr mot varandra på kassabandet i symbios med era själar. Där spelade du ofrivilligt svårfångad. Hennes känslor blev synbart obesvarade av ditt förvirrade tillstånd.

Nästa gång kommer hon hastigt med av vällust darrande hand, skriva ner sitt mobilnr på kassakvittot. Det vill säga om det finns någon rättvisa kvar i världen. Hon kommer efter timmar av upphetsning lämna snigelspår efter sig ända ut till personalrummet efter arbetsdagens slut med endast dig i tankarna... Eller... så handlar det inte om något annat än att du handlar där så ofta att du börjat få stammis status ☺️

Ta vara på chanserna säger The Nuppmeister 😆

Redigerat av Dark Of Light
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.