Dark Of Light Postat 14 augusti 2015 Postat 14 augusti 2015 (redigerat) ☺️ En dag närmare måndag, som jag brukar säga.... ibland. Redigerat 14 augusti 2015 av Dark Of Light
slejnard Postat 14 augusti 2015 Postat 14 augusti 2015 Inne på tredje koppen. Försökte ta igen igår det jag missat under dagen men det dög ej, fick skallebang så det hette duga mot kvällen till. 😄 Får se till att grunda rejält idag istället. De låter ju svingott! Sippar på första än.... ...kannan Snart helg och sen är det måndag igen. Skönt att inte jobba fredagar å!
Neosus Postat 14 augusti 2015 Postat 14 augusti 2015 Snart är det fredag igen... som jag aldrig brukar säga. 😳
Den Gode Postat 14 augusti 2015 Postat 14 augusti 2015 Fan vad det brann till här då? Skämt my ass, du var bara så där dryg igen som du är lite då och då. Snack. Hellre bitter gubbjävel dock än bitter i förtid. Och det var ett skämt, men man borde ha lärt sig att låta bli med vissa.
Dark Of Light Postat 14 augusti 2015 Postat 14 augusti 2015 Ja, då slår vi till med en KPD va, va, va, va, älleh, va? ... och sedan, efter denna helgen så kommer det fler dagar fast av andra sorter då, en och en kommer de, men sedan kommer det, vad heter det, sånadära helgdagar igen... liksom. Va? Jorå.
Pico Postat 14 augusti 2015 Postat 14 augusti 2015 Snack. Hellre bitter gubbjävel dock än bitter i förtid. Och det var ett skämt, men man borde ha lärt sig att låta bli med vissa. Riiiiiight
Dark Of Light Postat 14 augusti 2015 Postat 14 augusti 2015 Skulle vi få roller i någon Disneyfilm med 7st dvärgar så skulle Neo kunna vara Kloker, DG kan vara Butter, Slej kan vara Toker med sina "inglasningar", jag vill vara Kåter. Frågan är vem som ska vara Snövit..? KPD.
Den Gode Postat 14 augusti 2015 Postat 14 augusti 2015 . Inte riktigt min grej det där med att ragga upp random tjejer heller för den delen... varken nykter eller på fyllan. För att vara riktigt klar tycker jag I själva verket att denna inställning är beundransvärd, och den jag själv hade en gång i världen när det hade någon betydelse.
Neosus Postat 14 augusti 2015 Postat 14 augusti 2015 Idag blir en solig och härlig dag med en kopp KPD på de! Vagott!! 🥰
Neosus Postat 14 augusti 2015 Postat 14 augusti 2015 Skulle vi få roller i någon Disneyfilm med 7st dvärgar så skulle Neo kunna vara Kloker, DG kan vara Butter, Slej kan vara Toker med sina "inglasningar", jag vill vara Kåter. Frågan är vem som ska vara Snövit..? KPD. Kloker vet jag inte men.... En KPD på de va? 😄
Dark Of Light Postat 14 augusti 2015 Postat 14 augusti 2015 (redigerat) Kloker vet jag inte men.... En KPD på de va? 😄 Ja! ☺️ 😳 Fast det finns andra platser lediga... Tröger, Böger, Gräver, Häger... Redigerat 14 augusti 2015 av Dark Of Light
Den Gode Postat 14 augusti 2015 Postat 14 augusti 2015 Skulle vi få roller i någon Disneyfilm med 7st dvärgar så skulle Neo kunna vara Kloker, DG kan vara Butter, Slej kan vara Toker med sina "inglasningar", jag vill vara Kåter. Frågan är vem som ska vara Snövit..? KPD. Jag är hellre snövit än butter.
Den Gode Postat 14 augusti 2015 Postat 14 augusti 2015 Lemmy i motorhead har bytt från whisky och coca cola till vodka och apelsinjuice för att komma tillrätta med sin diabetes.
Dark Of Light Postat 14 augusti 2015 Postat 14 augusti 2015 Lemmy i motorhead har bytt från whisky och coca cola till vodka och apelsinjuice för att komma tillrätta med sin diabetes. 😆 Lemmy, ett vandrande bevis på att 6-8 bröskivor om dagen inte är så nödvändigt. Han påstår sig vara indestructible, trots den något sviktande hälsan.
Micke H Postat 14 augusti 2015 Postat 14 augusti 2015 Det finns ett Ned Flanders-band som heter Okily Dokily. 😆
Dark Of Light Postat 14 augusti 2015 Postat 14 augusti 2015 😆 Ja, djävlar... Okilly Dokilly till och med. Tajta som en tiobarns mor med ränneskita men vilket härligt tema för ett "Nedal" band... Underbart befriande. Det blir KPD, så bara.
Neosus Postat 14 augusti 2015 Postat 14 augusti 2015 Och nu till den STORA frågan.... Har jag någon glass i frysen? 😮😕
slejnard Postat 14 augusti 2015 Postat 14 augusti 2015 Vad tycker Arvid om det? Riktigt fint här. Vi är hos några bekanta. Bor alldeles vid sjön. Åsså har dom en kaffemaskin! ☺️ Och nu till den STORA frågan.... Har jag någon glass i frysen? 😮😕 Hade du nån glass? 😮 😑
Recommended Posts