Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Intressant. Det är ju alltid kul att känna sig behövd, i och för sig. Jo, det är ju klart. Det värsta är väl bara om man tar ledigt och säger att man ska på intervju och sen får man inte jobbet. Men så kommer det ju inte bli, för du kommer ju förstås få det. Hoppas bara dom inte frågar hur du fick reda på att de sökte folk. "Eh, do you know the longest thread?"

The longest thread. xD

Var bor du? 😮

Skogås, ligger i Huddinge kommun där även Flemingsberg ligger. Dock inte på samma pendeltågslinje. 🙂

Som Södertälje och Flemingsberg och stuff asså.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag blev tipsad av en människa jag aldrig träffat, bara en sån sak xD

En polare till mig fick jobb via Helgon. xD Och man kan väl säga att en annan polare också fick jobb via Helgon för jag träffade henne där och jag tipsade henne om att vårt jobb sökte designer. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller oxå sjukskriver du dig för magproblem, men du är väl för hederlig.

jag har redan uppdaterat min närmsta chef om läget. Som tur är har hon inget med projektet att göra, så jag fick inte ens skäll.

Link to comment
Dela på andra sajter

jag har redan uppdaterat min närmsta chef om läget. Som tur är har hon inget med projektet att göra, så jag fick inte ens skäll.

Det kanske är bra. Om de vet att du ser sig om har du ett bra läge när det blir löneförhandling.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Undrar om man skulle föröka sova lite igen nu. Är lite orolig för att han som försvann ska komma hit och knacka på medans jag sover . Om inte mina hundar reagerar i så fall så vaknar jag nog inte av att det knackas på dörren.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vädret är helt ur led i Lund idag! 😳

Det har regnat, haglat, snöat, blixtrat och åskat. Ett tag vad de helmörkt. Sen lättade molnen och nu är det ljust. 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar om man skulle föröka sova lite igen nu. Är lite orolig för att han som försvann ska komma hit och knacka på medans jag sover . Om inte mina hundar reagerar i så fall så vaknar jag nog inte av att det knackas på dörren.

Är det en bekannt eller en mer nära vän? Har han varit borta länge?

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Är det en bekannt eller en mer nära vän? Har han varit borta länge?

Han är som min lillebror för mig. Fick just veta att han kommit hem igen och att hans tidigare arbetsgivare inte kommer att göra någon anmäla om att han snodde en av firmans bilar och dessutom tankade på bensinkortet som hör till bilen.

Han var tydligen på väg till Frankrike för att värvas i det som hände där med morden på serietecknarna. Exakt hur han tänkte ta värvning är dock oklart. Jobbigt att det kan gå så långt med en psykos för någon.

Får se vad som händer med honom nu bara. 😐

Men nu ska jag sova. God natt, gummikatt! 🙂

Vad betyder den där finken egentligen?

Detta betyder den : 😑
Link to comment
Dela på andra sajter

Han var tydligen på väg till Frankrike för att värvas i det som hände där med morden på serietecknarna. Exakt hur han tänkte ta värvning är dock oklart. Jobbigt att det kan gå så långt med en psykos för någon.

Det var ju tur att han inte blev insyltad i det där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...