Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Måst hitta en dator zak! Min är på uppgradering hos sonen. Tar tid 😑

ingen brådska 😑 köpt kabel till zoomen idag så den här inspelningen har väl lite bättre kvalite än mina mobilinspelningar har

Postat (redigerat)

Vi har haft SMÄKK möte. Summerat sommaren bla ☺️

Oj PT! 😮

Då får ni slidelänken igen 😑

https://soundcloud.com/slejnard/sweetcandyjane

Har bara ett par sennheiser in-ears just nu som är förvånandsvärt dåliga. Men det gungar gött det där! 🙂

Hade velat spela in/producera något liknande i framtiden, bara för att det är skoj. Faran är bara att jag kommer vilja få det att osa nashville. 😆

Redigerat av Naymari
Postat

😄 thanks boys. Jo den var ju med i countryrockfestivalen. Kul med dom där studiofestivalerna. Funderar på att dra igång en...men vilket tema månne?

Kanske skulle vara med i en studiofestival någon gång. 😑

Eta får du göra redan nu om du e hungrii.. ☺️

Estimated Time of Arrival. 😑

Postat

En idé till nästa studiofestival skulle kunna vara slick! Eller arpeggio, allt ifrån snabba arpeggio på gitarr till att trigga låten genom arpeggiatorer.

Postat

En idé till nästa studiofestival skulle kunna vara slick! Eller arpeggio, allt ifrån snabba arpeggio på gitarr till att trigga låten genom arpeggiatorer.

Slick. Jag har uppenbarligen fått in dig på Steely Dan till slut.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.