Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

På flashback hävdas det att det har talats klickspråk i samband med dåden på ikea, och att det skulle tala för att det är afrikaner. Vad ska man tro.

Handgranater verkar vara den nya tidens kinapuffar.

Redigerat av Den Gode
Postat

Ja, något vittne påtalar detta men illa är det oavsett hudfärg. Man blir dessutom nästan luttrad av allt granatsmällande också. På nyheterna i morse behandlades det med en axelryckning. 30 explosioner är inget man direkt kommer ihåg från sin egen barndom.

Wazzup kan man ju undra..?

Vet inte hur ni gör men jag tar en kaffe på det här iaf.

Postat

Men gör något då!

jaaaa jag ska!

Dax att göra det lättare för oss oskyldiga att skaffa vapen så att man kan fösvara sig själv?

Det blir en KPD på de först!

Postat

jaaaa jag ska!

Dax att göra det lättare för oss oskyldiga att skaffa vapen så att man kan fösvara sig själv?

Det blir en KPD på de först!

+1 På det! Alla kan ju inte skjuta blixtar.
Postat

Fast man hör aldrig om någon i USA som med lagligt vapen gör slut på en sån där dödsskjutning, eller avbryter nåt allvarligt brott. Antingen är dom på fel plats eller också drar dom för sakta.

I hemmen är det mest någon som ska upp och ta ett glas vatten som blir skjuten av far i huset har jag fått för mig.

Postat

Nja, det råder ju lite delade meningar om det. Visst finns det fall där vapenbärare fått slut på ondskans krafter men... Att bära vapen räcker ju inte, man ska veta vad man ska göra med den också. Vådaskott förekommer helt klart, så även bland svenska poliser vid vapenvård(!) eller jägare som misstar en polsk bärplockare för en älg. Det råder (även på Flashback) en evighets diskussion om vapnens vara eller inte och det slutar bara i någon form av oavgjort tjat. Alldeles oavsett så är det ruggigt hur det blivit där ute.

Postat

Det är väl vanligt förekommande att det blir lite gnabbigt när man är på Ikea med sin partner, men nån jävla måtta får det väl ändå vara.

Postat

Vad fan är grejen med hand jobs? Jag fattar inte. Om jag är tillsammans med någon så vill jag ju gärna att personen ska göra något med mig som jag INTE kan göra själv. Annars kan jag ju lika gärna runka själv hemma. Och jag skulle ha det fan så mycket bättre - efter över tjugo års träning så vet jag nog bättre än någon annan hur man gör det skönast för mig.

Postat (redigerat)

Blodpudding är förbjudet gott. Gottgottivagott är det vad det är.

Vad fan är grejen med hand jobs? Jag fattar inte. Om jag är tillsammans med någon så vill jag ju gärna att personen ska göra något med mig som jag INTE kan göra själv. Annars kan jag ju lika gärna runka själv hemma. Och jag skulle ha det fan så mycket bättre - efter över tjugo års träning så vet jag nog bättre än någon annan hur man gör det skönast för mig.

Vem är det som prompt vill runka av dig då? Redigerat av Dark Of Light
Postat

Blodpudding är förbjudet gott. Gottgottivagott är det vad det är.

Nu för tiden verkar ungarna gilla blodpudding. I alla fall i skolan där jag var. På min tid var det inte många som tyckte om det.

Postat

Inget kaffe efter 18.00???

Äh mannen, take a walk on the wild side.

Lev lite. Kafferebell liksom ☺️

Born to be wild kan du sitta och vråla i din trälåda efter 18 till grannarnas förundran.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.