Dark Of Light Postat 10 augusti 2015 Postat 10 augusti 2015 Så djävla våldsamt det blivit på sista tiden. Handgranater som kastas, skottlossning hit och dit och nu gick någon loss med kniv på IKEA. 😏
Den Gode Postat 10 augusti 2015 Postat 10 augusti 2015 (redigerat) På flashback hävdas det att det har talats klickspråk i samband med dåden på ikea, och att det skulle tala för att det är afrikaner. Vad ska man tro. Handgranater verkar vara den nya tidens kinapuffar. Redigerat 10 augusti 2015 av Den Gode
Dark Of Light Postat 10 augusti 2015 Postat 10 augusti 2015 Ja, något vittne påtalar detta men illa är det oavsett hudfärg. Man blir dessutom nästan luttrad av allt granatsmällande också. På nyheterna i morse behandlades det med en axelryckning. 30 explosioner är inget man direkt kommer ihåg från sin egen barndom. Wazzup kan man ju undra..? Vet inte hur ni gör men jag tar en kaffe på det här iaf.
Dark Of Light Postat 10 augusti 2015 Postat 10 augusti 2015 Klickspråk förresten... Räknas detta som störsändare då? F´låt 😱
Neosus Postat 10 augusti 2015 Postat 10 augusti 2015 Men gör något då! jaaaa jag ska! Dax att göra det lättare för oss oskyldiga att skaffa vapen så att man kan fösvara sig själv? Det blir en KPD på de först!
Dark Of Light Postat 10 augusti 2015 Postat 10 augusti 2015 jaaaa jag ska! Dax att göra det lättare för oss oskyldiga att skaffa vapen så att man kan fösvara sig själv? Det blir en KPD på de först! +1 På det! Alla kan ju inte skjuta blixtar.
Den Gode Postat 10 augusti 2015 Postat 10 augusti 2015 Fast man hör aldrig om någon i USA som med lagligt vapen gör slut på en sån där dödsskjutning, eller avbryter nåt allvarligt brott. Antingen är dom på fel plats eller också drar dom för sakta. I hemmen är det mest någon som ska upp och ta ett glas vatten som blir skjuten av far i huset har jag fått för mig.
Dark Of Light Postat 10 augusti 2015 Postat 10 augusti 2015 Nja, det råder ju lite delade meningar om det. Visst finns det fall där vapenbärare fått slut på ondskans krafter men... Att bära vapen räcker ju inte, man ska veta vad man ska göra med den också. Vådaskott förekommer helt klart, så även bland svenska poliser vid vapenvård(!) eller jägare som misstar en polsk bärplockare för en älg. Det råder (även på Flashback) en evighets diskussion om vapnens vara eller inte och det slutar bara i någon form av oavgjort tjat. Alldeles oavsett så är det ruggigt hur det blivit där ute.
Zakyath Postat 10 augusti 2015 Postat 10 augusti 2015 Det är väl vanligt förekommande att det blir lite gnabbigt när man är på Ikea med sin partner, men nån jävla måtta får det väl ändå vara.
Micke H Postat 10 augusti 2015 Postat 10 augusti 2015 Vad fan är grejen med hand jobs? Jag fattar inte. Om jag är tillsammans med någon så vill jag ju gärna att personen ska göra något med mig som jag INTE kan göra själv. Annars kan jag ju lika gärna runka själv hemma. Och jag skulle ha det fan så mycket bättre - efter över tjugo års träning så vet jag nog bättre än någon annan hur man gör det skönast för mig.
Dark Of Light Postat 10 augusti 2015 Postat 10 augusti 2015 (redigerat) Blodpudding är förbjudet gott. Gottgottivagott är det vad det är. Vad fan är grejen med hand jobs? Jag fattar inte. Om jag är tillsammans med någon så vill jag ju gärna att personen ska göra något med mig som jag INTE kan göra själv. Annars kan jag ju lika gärna runka själv hemma. Och jag skulle ha det fan så mycket bättre - efter över tjugo års träning så vet jag nog bättre än någon annan hur man gör det skönast för mig. Vem är det som prompt vill runka av dig då? Redigerat 10 augusti 2015 av Dark Of Light
Den Gode Postat 10 augusti 2015 Postat 10 augusti 2015 Blodpudding är förbjudet gott. Gottgottivagott är det vad det är. Nu för tiden verkar ungarna gilla blodpudding. I alla fall i skolan där jag var. På min tid var det inte många som tyckte om det.
Micke H Postat 10 augusti 2015 Postat 10 augusti 2015 Vem är det som prompt vill runka av dig då? Ingen, det är mera själva fenomenet jag pratar om. xD
Dark Of Light Postat 10 augusti 2015 Postat 10 augusti 2015 Det fenomenet har sin charm, särskilt om det är två som jobbar på det samtidigt.
Dark Of Light Postat 10 augusti 2015 Postat 10 augusti 2015 Det är alltid roligt att ge folk arbetstillfällen. KPD?
slejnard Postat 10 augusti 2015 Postat 10 augusti 2015 Chillar i inglasningen! 😮 :o 😮 Inte KPD efter 18 på vardagar 😑
Dark Of Light Postat 10 augusti 2015 Postat 10 augusti 2015 Inget kaffe efter 18.00??? Äh mannen, take a walk on the wild side. Lev lite. Kafferebell liksom ☺️ Born to be wild kan du sitta och vråla i din trälåda efter 18 till grannarnas förundran.
Neosus Postat 10 augusti 2015 Postat 10 augusti 2015 De e int dumt int! Int e de de int! Int då int! Nädå int alls int! Det blir te på det! 😳☺️
Recommended Posts