Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Det är väl roligt att komma igång. Själv är jag ledig en vecka nu igen.

Inte det minsta. Men ska ta mig igenom den här terminen, sen till våren ska jag jobba halvtid. Och nästa höst ska jag vara helt ledig.

Postat

Inte det minsta. Men ska ta mig igenom den här terminen, sen till våren ska jag jobba halvtid. Och nästa höst ska jag vara helt ledig.

Men hur blir det då med doktorsgraden eller titeln eller vad det heter? Vet inte mycket om sånt. Vad gör du mest? Undervisar, eller något annat?

Postat

Men hur blir det då med doktorsgraden eller titeln eller vad det heter? Vet inte mycket om sånt. Vad gör du mest? Undervisar, eller något annat?

Examen dröjer ju då eftersom jag är ledig. Om man är föräldraledig så får man förlängd tid motsvarande vad man varit ledig. Jag undervisar och läser kurser. Försöker forska lite också.

Postat

Examen dröjer ju då eftersom jag är ledig. Om man är föräldraledig så får man förlängd tid motsvarande vad man varit ledig. Jag undervisar och läser kurser. Försöker forska lite också.

Är det inte forskandet som är grejen?

Postat

Undrar hur mycket snabbare hon hade varit med tampong?

Det kanske blir glattare utan... inga skavsår i innanlåren, man tjänar dessutom i vikt kan jag tänka.

Allvarligt talat så håller jag med dig, vart är världen på väg..? Sensationsjournalistik maximum. Minns med olust den där maratonlöparen som dumpade i brallan också. Alldeles för äckligt för att visas här, men det tyder på någon form av obändig vilja att fortsätta även efter en sådan episod.

Näeh, nu är det dags för...

z3ihjX.gif

Postat

En sådan bryggare skulle man ha egentligen. Det blir gärna lite Monty Pythonskt när man pysslar med giffar. ☺️

Lite tidigt men vad fan ska man äta idag då? Lutar åt pasta/ k-färs hållet men tvekar en aning...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.