Den Gode Postat 9 augusti 2015 Postat 9 augusti 2015 Hej då semestern 🙁 Det är väl roligt att komma igång. Själv är jag ledig en vecka nu igen.
Neosus Postat 9 augusti 2015 Postat 9 augusti 2015 Jag är ledig två och en halv vecka till.. F´låt! 🙁
Overkill Postat 9 augusti 2015 Postat 9 augusti 2015 Det är väl roligt att komma igång. Själv är jag ledig en vecka nu igen. Inte det minsta. Men ska ta mig igenom den här terminen, sen till våren ska jag jobba halvtid. Och nästa höst ska jag vara helt ledig.
Den Gode Postat 9 augusti 2015 Postat 9 augusti 2015 Inte det minsta. Men ska ta mig igenom den här terminen, sen till våren ska jag jobba halvtid. Och nästa höst ska jag vara helt ledig. Men hur blir det då med doktorsgraden eller titeln eller vad det heter? Vet inte mycket om sånt. Vad gör du mest? Undervisar, eller något annat?
Overkill Postat 9 augusti 2015 Postat 9 augusti 2015 Men hur blir det då med doktorsgraden eller titeln eller vad det heter? Vet inte mycket om sånt. Vad gör du mest? Undervisar, eller något annat? Examen dröjer ju då eftersom jag är ledig. Om man är föräldraledig så får man förlängd tid motsvarande vad man varit ledig. Jag undervisar och läser kurser. Försöker forska lite också.
Den Gode Postat 9 augusti 2015 Postat 9 augusti 2015 Examen dröjer ju då eftersom jag är ledig. Om man är föräldraledig så får man förlängd tid motsvarande vad man varit ledig. Jag undervisar och läser kurser. Försöker forska lite också. Är det inte forskandet som är grejen?
Den Gode Postat 9 augusti 2015 Postat 9 augusti 2015 Vart är den här världen på väg? -[tf_utrikesbox_1404]-[integration]-[aftonbladet]-[startsidan]-[26002]"]http://omni.se/utrikes/8b4a7e98-588d-4bc5-993d-1d0b0218949c?source=aftonbladet#xtor=AD-500-[omni]-[tf_utrikesbox_1404]-[integration]-[aftonbladet]-[startsidan]-[26002]
Den Gode Postat 9 augusti 2015 Postat 9 augusti 2015 Undrar hur mycket snabbare hon hade varit med tampong?
Dark Of Light Postat 10 augusti 2015 Postat 10 augusti 2015 Undrar hur mycket snabbare hon hade varit med tampong? Det kanske blir glattare utan... inga skavsår i innanlåren, man tjänar dessutom i vikt kan jag tänka.Allvarligt talat så håller jag med dig, vart är världen på väg..? Sensationsjournalistik maximum. Minns med olust den där maratonlöparen som dumpade i brallan också. Alldeles för äckligt för att visas här, men det tyder på någon form av obändig vilja att fortsätta även efter en sådan episod. Näeh, nu är det dags för...
Dark Of Light Postat 10 augusti 2015 Postat 10 augusti 2015 Säger gud så här dags att det är dags för kaffedags? Nu, alltså?
Den Gode Postat 10 augusti 2015 Postat 10 augusti 2015 Å andra sidan säger man ju att man löper maraton.
Dark Of Light Postat 10 augusti 2015 Postat 10 augusti 2015 En sådan bryggare skulle man ha egentligen. Det blir gärna lite Monty Pythonskt när man pysslar med giffar. ☺️ Lite tidigt men vad fan ska man äta idag då? Lutar åt pasta/ k-färs hållet men tvekar en aning...
Den Gode Postat 10 augusti 2015 Postat 10 augusti 2015 Det blir gärna lite Monty Pythonskt när man pysslar med giffar. ☺️ Och hädelse. Hur gör du dom där?
Recommended Posts