Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag har varit med och skrivit låten samt haft huvudansvaret för produktion samt mix! Artisten anlitade min firma där jag och mina kolleger jobbar. Det räknas nog som EDM ja!

Ser att ni kör me era riktiga namn där. Naymari vore väl annars ett perfekt namn för en modern "producer"?

Postat

Ser att ni kör me era riktiga namn där. Naymari vore väl annars ett perfekt namn för en modern "producer"?

Ja, kanske. Känner dock att jag inte behöver gömma mig bakom ett pseudonym i de kretsarna.

Postat (redigerat)

Gör du det där till dig själv? Vad gör du med det som blir över? Det står att det är 4 portioner.

Ja, man behöver ju inte följa ett recept så slaviskt. Kör hälften i ugnen och grilla resten en annan gång. Men annars kan ju frysa in det som blir över i köttväg och äta en annan dag. Det är inte kärnfysik direkt.chemist-smiley-emoticon.gif

Sedan kan man ju alltid bjuda grannen på lite kött på detta vis också... 😑

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Ja, man behöver ju inte följa ett recept så slaviskt. Kör hälften i ugnen och grilla resten en annan gång. Men annars kan ju frysa in det som blir över i köttväg och äta en annan dag. Det är inte kärnfysik direkt.chemist-smiley-emoticon.gif

Sedan kan man ju alltid bjuda grannen på lite kött på detta vis också... 😑

När jag höll på med att laga mat slutade det alltid med att jag åt upp alltihop i stort sett direkt. Kärnfysik, nej. Någon form av psykologi snarare.

Postat

ÅFF hänger på gärsgårn. Inte direkt till gärsgårdsserien, men till superettan. Dagens match måste förmodligen vinnas.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.