Dark Of Light Postat 9 augusti 2015 Postat 9 augusti 2015 (redigerat) Redigerat 9 augusti 2015 av Dark Of Light
Den Gode Postat 9 augusti 2015 Postat 9 augusti 2015 Det får bli sådant dära vitlökssaltat pommes till det hära http://www.kokaihop....nerad-flaskfile idag, kan det vanått vagott? 😲 Gör du det där till dig själv? Vad gör du med det som blir över? Det står att det är 4 portioner.
Den Gode Postat 9 augusti 2015 Postat 9 augusti 2015 Jag har varit med och skrivit låten samt haft huvudansvaret för produktion samt mix! Artisten anlitade min firma där jag och mina kolleger jobbar. Det räknas nog som EDM ja! Ser att ni kör me era riktiga namn där. Naymari vore väl annars ett perfekt namn för en modern "producer"?
Naymari Postat 9 augusti 2015 Postat 9 augusti 2015 Ser att ni kör me era riktiga namn där. Naymari vore väl annars ett perfekt namn för en modern "producer"? Ja, kanske. Känner dock att jag inte behöver gömma mig bakom ett pseudonym i de kretsarna.
Dark Of Light Postat 9 augusti 2015 Postat 9 augusti 2015 (redigerat) Gör du det där till dig själv? Vad gör du med det som blir över? Det står att det är 4 portioner. Ja, man behöver ju inte följa ett recept så slaviskt. Kör hälften i ugnen och grilla resten en annan gång. Men annars kan ju frysa in det som blir över i köttväg och äta en annan dag. Det är inte kärnfysik direkt. Sedan kan man ju alltid bjuda grannen på lite kött på detta vis också... 😑 Redigerat 9 augusti 2015 av Dark Of Light
Den Gode Postat 9 augusti 2015 Postat 9 augusti 2015 Ja, man behöver ju inte följa ett recept så slaviskt. Kör hälften i ugnen och grilla resten en annan gång. Men annars kan ju frysa in det som blir över i köttväg och äta en annan dag. Det är inte kärnfysik direkt. Sedan kan man ju alltid bjuda grannen på lite kött på detta vis också... 😑 När jag höll på med att laga mat slutade det alltid med att jag åt upp alltihop i stort sett direkt. Kärnfysik, nej. Någon form av psykologi snarare.
Neosus Postat 9 augusti 2015 Postat 9 augusti 2015 Det får bli sådant dära vitlökssaltat pommes till det hära http://www.kokaihop....nerad-flaskfile idag, kan det vanått vagott? 😲 Jåh! Blir grillat lamm idag. 😑 Vagott!!
Den Gode Postat 9 augusti 2015 Postat 9 augusti 2015 ÅFF hänger på gärsgårn. Inte direkt till gärsgårdsserien, men till superettan. Dagens match måste förmodligen vinnas.
Den Gode Postat 9 augusti 2015 Postat 9 augusti 2015 Journalisten frågar nåt i stil med, vad kände du de sista meterna inför målgången? Herrejävlar.
Dark Of Light Postat 9 augusti 2015 Postat 9 augusti 2015 (redigerat) KPD svarar man då. Ja, något ohyggligt uttråkad... ☺️ Redigerat 9 augusti 2015 av Dark Of Light
Neosus Postat 9 augusti 2015 Postat 9 augusti 2015 Ja, något ohyggligt uttråkad... ☺️ ....å ätas Ja precis ja.. 😑☺️😄😆😳
Den Gode Postat 9 augusti 2015 Postat 9 augusti 2015 KPD svarar man då. Det var nog bättre än mitt alternativ.
Recommended Posts