k9 (oregistrerad) Postat 8 augusti 2015 Postat 8 augusti 2015 Snort the line... Nej jag menar walk the line är bra film. Tycker jag! Vad tycker du? Håller inte med. Tycker den är rikigt bra. Trots att den är tramsig. 😮 oj läste vist fel där.... 😊
slejnard Postat 8 augusti 2015 Postat 8 augusti 2015 😎 stannade inte i Storforsen å kollade Euskefeurat. Jag har spelat 5 timmar. Mör! Kul vare dock! Och kaffepauser såklart 😉
Den Gode Postat 8 augusti 2015 Postat 8 augusti 2015 😎 stannade inte i Storforsen å kollade Euskefeurat. Jag har spelat 5 timmar. Mör! Är han med än, sångarn som var i tv jämt förr?
slejnard Postat 8 augusti 2015 Postat 8 augusti 2015 Är han med än, sångarn som var i tv jämt förr? Ronny Eriksson japp! 4 rätt på lotto varte! ☺️ En gratter! ☺️
Neosus Postat 8 augusti 2015 Postat 8 augusti 2015 En gratter! ☺️ Tackar! 24 spänn varte! 1/3 snusdosa synd man har slutat snusat. 😊
Dark Of Light Postat 8 augusti 2015 Postat 8 augusti 2015 (redigerat) Tackar! 24 spänn varte! 1/3 snusdosa synd man har slutat snusat. 😊 Två sådana vinster så kan du börja igen... lite. ☺️ Fast det är ju inte konstigt att du vann så, du är ju gud. Du har joxat med kulorna... spelkulorna alltså... i dragningen... lottodra... äh. Vad kostar en dosa snus nu förresten? Ja, just det... vad fan kostar det nuförtiden? 40-50 spänn eller? 😮 Redigerat 8 augusti 2015 av Dark Of Light
Naymari Postat 8 augusti 2015 Postat 8 augusti 2015 Det var visst nåt problem med spotify. Har lyssnat nu. Hade gärna haft lite mer info om va du har gjort, och om artisten. Kommer fram till att det är nån slags edm/electro-mix, eller? Jag har varit med och skrivit låten samt haft huvudansvaret för produktion samt mix! Artisten anlitade min firma där jag och mina kolleger jobbar. Det räknas nog som EDM ja!
Den Gode Postat 8 augusti 2015 Postat 8 augusti 2015 Jag har varit med och skrivit låten samt haft huvudansvaret för produktion samt mix! Artisten anlitade min firma där jag och mina kolleger jobbar. Det räknas nog som EDM ja! Det låter ju bra. Har ni haft någon framgång?
Naymari Postat 8 augusti 2015 Postat 8 augusti 2015 (redigerat) Det låter ju bra. Har ni haft någon framgång? Tack! 🙂 Ptja. För några veckor sedan tog Spotify fram spellistor för de populäraste låtarna i olika städer. En av våra låtar toppade den listan i Växjö som uppmärksammades i både tidning och radio, vilket var kul. Annars inga större framgångar än. Nu jobbar vi med 3 akter parallellt vilket är roligt. Ett preliminärt klar-datum är slutet av September, men det återstår att se. Gilla oss gärna på Facebook, om man tycker det är kul! https://www.facebook...sonophonicmusic Redigerat 8 augusti 2015 av Naymari
Dark Of Light Postat 9 augusti 2015 Postat 9 augusti 2015 (redigerat) Redigerat 9 augusti 2015 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 9 augusti 2015 Postat 9 augusti 2015 (redigerat) ☺️ Redigerat 9 augusti 2015 av Dark Of Light
Pico Postat 9 augusti 2015 Postat 9 augusti 2015 (redigerat) 😆 Ammagaaawd! STOP RACISM! IT DOESN'T MATTER WHETHER YOUR'E BLACK, BROWN, YELLOW OR NORMAL. WE SHOULD ALL TREAT EACH OTHER EQUALLY Trolling förstås, men jag sprejade nästan skärmen med kaffe. 😄 Redigerat 9 augusti 2015 av Pico
Dark Of Light Postat 9 augusti 2015 Postat 9 augusti 2015 😆 Ja, det är till att hitta rätt sätt att vara på så man inte upprör någon nuförtiden, speciellt med rasistkortet. 😆
Dark Of Light Postat 9 augusti 2015 Postat 9 augusti 2015 Det får bli sådant dära vitlökssaltat pommes till det hära http://www.kokaihop.se/recept/ortmarinerad-flaskfile idag, kan det vanått vagott? 😲
Recommended Posts