Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

i min jakt på bra bluessångare hittade jag bobby bland. helt såld på detta album.

https://www.youtube.com/watch?v=-e3V4O8meSg

Den där skulle passa bra på ett blandband. 😱 Ain´t no love... har man ju dragit av i sann Coverdalesk anda många gånger inför packad krogpublik. ☺️ Go låt. Faen, nu är man både spängmatt och sliten. Det bästa av båda världar. Nu blir det till att sitta på balkongen i gassande solsken, totalapatisk.
Postat

Detta kom med posten.

JACKPOTTVARNING - MEGAMOOLAH JACKPOT-Vinn och bli multimiljonär. Din UNIKA kod är innanför.

NU JÄVLAR.

Postat

Dax för lite mat efter man har städat bort lingonsylt från hela JÄFLA altangolvet... 😏

Man ska inte leka med maten, utom om det är lingonsylt. Det går inte att äta.

Postat (redigerat)

Tidstypiskt att skrämma folk sådär genom att varna för jackpot.

"Megamoolah" också 😆

Varför städa bort lingonsylten förresten? Låt det torka in ordentligt så har du en slitstark naturlig beläggning samt tillika conversation piece i åratal framöver...

"Är det linoleum?"

"Nej fan, lingon."

KPD

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Tidstypiskt att skrämma folk sådär genom att varna för jackpot.

"Megamoolah" också 😆

Vad då skrämma? Jag ska bli rik står det. Vad är skrämmande med det? Det finns fö en låt om detta.

Postat

Kör hårt säger jag, men du är ju redan varnad. Det finns en risk att du kan vinna.

Stor fet KPD, går inte att sitta på balkongen längre.

Vilken djävla värme...

Postat

Här är det 29,5 enligt temperatur.nu, men det tror jag inte på Det känns svalare än i går, men det kanske beror på att jag är mindre krasslig i dag.

Postat

I stunder som sådana måste man fråga sig "hur hade Zlatan gjort?"

Galenskaparna & After Shave på TV ikväll. Ytterst ojämna performers det där. När de är bra är de fantastiska, rent av genialiska men när de är dåliga blir det närmast pinsamt.

Monty Python också på annan kanal, fast den har jag nog sett.

KPD

Postat

Monty Python också på annan kanal, fast den har jag nog sett.

Stephen hawking är visst med där. Där har vi en man som inte skrattar åt sina egna skämt. Skulle inte vilja spela poker med den mannen.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.