Dark Of Light Postat 7 augusti 2015 Postat 7 augusti 2015 ☺️ KPD! Ser ut att bli en fin helg vädermässigt. Solen ligger på redan. Lite sliten idag...
Dark Of Light Postat 7 augusti 2015 Postat 7 augusti 2015 Lutar åt thai mat hållet idag.... Kan det vara något? Kör en KPD på det. 😑
Zakyath Postat 7 augusti 2015 Postat 7 augusti 2015 (redigerat) i min jakt på bra bluessångare hittade jag bobby bland. helt såld på detta album. Redigerat 7 augusti 2015 av Zakyath
Dark Of Light Postat 7 augusti 2015 Postat 7 augusti 2015 i min jakt på bra bluessångare hittade jag bobby bland. helt såld på detta album. https://www.youtube.com/watch?v=-e3V4O8meSg Den där skulle passa bra på ett blandband. 😱 Ain´t no love... har man ju dragit av i sann Coverdalesk anda många gånger inför packad krogpublik. ☺️ Go låt. Faen, nu är man både spängmatt och sliten. Det bästa av båda världar. Nu blir det till att sitta på balkongen i gassande solsken, totalapatisk.
Den Gode Postat 7 augusti 2015 Postat 7 augusti 2015 Detta kom med posten. JACKPOTTVARNING - MEGAMOOLAH JACKPOT-Vinn och bli multimiljonär. Din UNIKA kod är innanför. NU JÄVLAR.
Neosus Postat 7 augusti 2015 Postat 7 augusti 2015 Dax för lite mat efter man har städat bort lingonsylt från hela JÄFLA altangolvet... 😏 Du kommer att bli skitrik, DG!! 😄
Den Gode Postat 7 augusti 2015 Postat 7 augusti 2015 Dax för lite mat efter man har städat bort lingonsylt från hela JÄFLA altangolvet... 😏 Man ska inte leka med maten, utom om det är lingonsylt. Det går inte att äta.
Dark Of Light Postat 7 augusti 2015 Postat 7 augusti 2015 (redigerat) Tidstypiskt att skrämma folk sådär genom att varna för jackpot. "Megamoolah" också 😆 Varför städa bort lingonsylten förresten? Låt det torka in ordentligt så har du en slitstark naturlig beläggning samt tillika conversation piece i åratal framöver... "Är det linoleum?" "Nej fan, lingon." KPD Redigerat 7 augusti 2015 av Dark Of Light
Den Gode Postat 7 augusti 2015 Postat 7 augusti 2015 Tidstypiskt att skrämma folk sådär genom att varna för jackpot. "Megamoolah" också 😆 Vad då skrämma? Jag ska bli rik står det. Vad är skrämmande med det? Det finns fö en låt om detta.
Dark Of Light Postat 7 augusti 2015 Postat 7 augusti 2015 Kör hårt säger jag, men du är ju redan varnad. Det finns en risk att du kan vinna. Stor fet KPD, går inte att sitta på balkongen längre. Vilken djävla värme...
Den Gode Postat 7 augusti 2015 Postat 7 augusti 2015 Här är det 29,5 enligt temperatur.nu, men det tror jag inte på Det känns svalare än i går, men det kanske beror på att jag är mindre krasslig i dag.
Den Gode Postat 7 augusti 2015 Postat 7 augusti 2015 Johnn Hiatt gjorde några popplattor som var jävligt bra. Sen slutade han supa.
Dark Of Light Postat 7 augusti 2015 Postat 7 augusti 2015 I stunder som sådana måste man fråga sig "hur hade Zlatan gjort?" Galenskaparna & After Shave på TV ikväll. Ytterst ojämna performers det där. När de är bra är de fantastiska, rent av genialiska men när de är dåliga blir det närmast pinsamt. Monty Python också på annan kanal, fast den har jag nog sett. KPD
Den Gode Postat 7 augusti 2015 Postat 7 augusti 2015 I stunder som sådana måste man fråga sig "hur hade Zlatan gjort?" Han gillar nog sina egna vitsar bäst.
Pico Postat 7 augusti 2015 Postat 7 augusti 2015 Vilket jäkla väder det blev dårå... gick en tre-timmars runda runt sjön, fan babes överallt. 😄
Den Gode Postat 7 augusti 2015 Postat 7 augusti 2015 Monty Python också på annan kanal, fast den har jag nog sett. Stephen hawking är visst med där. Där har vi en man som inte skrattar åt sina egna skämt. Skulle inte vilja spela poker med den mannen.
Recommended Posts