Zakyath Postat 5 augusti 2015 Postat 5 augusti 2015 Dom kan nog vara bra om man är ny och vill ut och lira. Men deras ljudtekniker är rätt kassa, iallafall på metal. xD jomen det är ju så, vi ska ut å försöka få vår första spelning inom en snar framtid. men man kan ju bara locka dit alla sina vänner ett begränsat gånger så då vill man ju att det ska vara så bra som möjligt för att folk ska vilja komma igen, speciellt om de behövt betala... å andra sidan har man ju inte alltför många valmöjligheter. sångerskan i mitt band hade fått spela genom dem för ett par år sen också, och då fick de dela scen med ett vit makt-band 😏 Är det turnedags? jaja! du får sälja in oss i åtvidaberg så kanske vi kommer dit (det var där du bodde va?)
Den Gode Postat 5 augusti 2015 Postat 5 augusti 2015 j jaja! du får sälja in oss i åtvidaberg så kanske vi kommer dit (det var där du bodde va?) Jo, men här är det bara gammeltjo som gäller.
Neosus Postat 5 augusti 2015 Postat 5 augusti 2015 Jo, men här är det bara gammeltjo som gäller. Då har jag goda chanser... 😱
Den Gode Postat 5 augusti 2015 Postat 5 augusti 2015 Då har jag goda chanser... 😱 Blir det nåt dragspelande?
Neosus Postat 5 augusti 2015 Postat 5 augusti 2015 Blir det nåt dragspelande? Int så mycket nu men jag satt och spelade lite igår.
Den Gode Postat 5 augusti 2015 Postat 5 augusti 2015 Int så mycket nu men jag satt och spelade lite igår. Knapp eller tangent?
Zakyath Postat 5 augusti 2015 Postat 5 augusti 2015 vi ska nog fixa några hyggliga inspelningar ganska snart så då kan jag lägga upp det här för den som vill lyssna
Dark Of Light Postat 5 augusti 2015 Postat 5 augusti 2015 😆 Brilliant! Jo, men här är det bara gammeltjo som gäller. 80-tals metal alltså? ☺️
Den Gode Postat 5 augusti 2015 Postat 5 augusti 2015 vi ska nog fixa några hyggliga inspelningar ganska snart så då kan jag lägga upp det här för den som vill lyssna Det blir bra. Var ni 3 stycken?
Den Gode Postat 5 augusti 2015 Postat 5 augusti 2015 😆 Brilliant! 80-tals metal alltså? ☺️ Nä. Huggkubben.
Zakyath Postat 5 augusti 2015 Postat 5 augusti 2015 Det blir bra. Var ni 3 stycken? Nu har vi en trummis så nu är vi 4!
Den Gode Postat 5 augusti 2015 Postat 5 augusti 2015 Nu har vi en trummis så nu är vi 4! Är det du som sjunger?
Den Gode Postat 5 augusti 2015 Postat 5 augusti 2015 Nix, spelar bara gitarr Heter ni nåt? Som band alltså?
Zakyath Postat 5 augusti 2015 Postat 5 augusti 2015 Ångest för nybörjare heter vi. Jag sjunger i mitt andra band. Men där latjar vi mest.
Recommended Posts