Overkill Postat 4 augusti 2015 Postat 4 augusti 2015 Kul med tjejen Memphis! 🥰 Och bra med motorcykeln, kändes ett tag under sommaren som om det var en ny dödsolycka varje dag med motorcyklister. Bättre åka bil 😎
Dark Of Light Postat 4 augusti 2015 Postat 4 augusti 2015 😕 Tänk om det... ... något kaffe imorgon? 😳
Dark Of Light Postat 5 augusti 2015 Postat 5 augusti 2015 Gomor... Va? ja, äckligt... jo men det ordnade sig
Dark Of Light Postat 5 augusti 2015 Postat 5 augusti 2015 ☺️ Känns som vi är på samma kaffelängd. KPD.
Zakyath Postat 5 augusti 2015 Postat 5 augusti 2015 mickeh, har ni spelat via club dislocated nån gång?
Dark Of Light Postat 5 augusti 2015 Postat 5 augusti 2015 Ja, då slipper gitarristerna handla guror med påsar över skallen eller hur ska man sammanfi... fatta det hela? There´s no such thing as a free lunch men det lutar åt en kycklingwok idag med nudlar och lite stark satay-sås i, kan det vara något? Efteråt blir det givetvis KPD! ☺️
Den Gode Postat 5 augusti 2015 Postat 5 augusti 2015 Efteråt blir det givetvis KPD! ☺️ Kan du komma ihåg det utan nån sån där läskig bild. Nu ska jag till jobbet.
Dark Of Light Postat 5 augusti 2015 Postat 5 augusti 2015 ☺️ Ja, den var... mindre vacker. Ja jag är där nu. Vid KPMaten tiden på dagen alltså, fast det är det väl jämt.... nästan... ofta jämt. Solen har börjat lysa igen efter en ytterst tveksam inledning trots fagra löften. Kan bli balkongsittning rentav 😎
Micke H Postat 5 augusti 2015 Postat 5 augusti 2015 mickeh, har ni spelat via club dislocated nån gång? Jepp, har spelat via dom flera gånger med olika band. Ganska oseriösa och inte jätteduktiga om jag ska vara ärlig.
Zakyath Postat 5 augusti 2015 Postat 5 augusti 2015 Jepp, har spelat via dom flera gånger med olika band. Ganska oseriösa och inte jätteduktiga om jag ska vara ärlig. oki, tack för svar. just det jag var rädd för, vi har nämligen blivit erbjudna att lira via dem
Micke H Postat 5 augusti 2015 Postat 5 augusti 2015 oki, tack för svar. just det jag var rädd för, vi har nämligen blivit erbjudna att lira via dem Dom kan nog vara bra om man är ny och vill ut och lira. Men deras ljudtekniker är rätt kassa, iallafall på metal. xD
Den Gode Postat 5 augusti 2015 Postat 5 augusti 2015 oki, tack för svar. just det jag var rädd för, vi har nämligen blivit erbjudna att lira via dem Är det turnedags?
Recommended Posts