Dark Of Light Postat 3 augusti 2015 Postat 3 augusti 2015 😠 Knott är ett satans påfund. Hörde på radion någon biolog som påstod att dylika inte har något existens berättigande egentligen. Skulle de dö ut skulle systemet inte rubbas det minsta. Dessa samt flugor är påhitt av någon sadist, förmodligen en fransman. Avsnitt 7 av True Detective avsmakat. Saknar den första säsongens psycho-sidohandlingar med likaledes smårubbade karaktärer. Den här omgången känns mer som en helt ordinär deckare, om än välgjord. KPD och död åt knotten även om de knappt finns här. ☺️
Dark Of Light Postat 3 augusti 2015 Postat 3 augusti 2015 (redigerat) Man skulle trycka upp KPD t-shirts... 😳 Texten KPD på framsidan och "Affke menar jag" på baksidan. Givetvis i oblekt kaffefilterbrunt med kaffesumps färgad text. Fast man skulle nog krokna på att behöva förklara för folk... 😱 Redigerat 3 augusti 2015 av Dark Of Light
Den Gode Postat 3 augusti 2015 Postat 3 augusti 2015 Knottjävlar 😠 Har ni svidosar där eller är det längre norrut?
Den Gode Postat 3 augusti 2015 Postat 3 augusti 2015 Det börjar en film som heter sharknado kl 21. Undrar om den är bra?
Micke H Postat 3 augusti 2015 Postat 3 augusti 2015 Det börjar en film som heter sharknado kl 21. Undrar om den är bra? Världens bästa film. Oerhört djup och tänkvärd.
Dark Of Light Postat 3 augusti 2015 Postat 3 augusti 2015 Ja, gälar! Du är verkligen en fena på att beskriva filmen. ☺️
slejnard Postat 3 augusti 2015 Postat 3 augusti 2015 hängt upp hängrännor. nu rinner vattnet som det ska ☺️
slejnard Postat 3 augusti 2015 Postat 3 augusti 2015 fast vi har kvar ena sidan. Det får väl bli wallander i alla fall.
Neosus Postat 3 augusti 2015 Postat 3 augusti 2015 Har ni svidosar där eller är det längre norrut? Jodu! Allt jäkulskap finns här.. i norrland. 😑😱😊
Memphis Postat 3 augusti 2015 Postat 3 augusti 2015 Det börjar en film som heter sharknado kl 21. Undrar om den är bra? Världens bästa film. Oerhört djup och tänkvärd. 😆
Neosus Postat 3 augusti 2015 Postat 3 augusti 2015 Bättre att pissa i stuprännan än stupa i pissrännan
Neosus Postat 3 augusti 2015 Postat 3 augusti 2015 Bättre att springa i fel fil än att fila i fel springa
Neosus Postat 3 augusti 2015 Postat 3 augusti 2015 Bättre en hängmatta i parken än hängpattar till marken
Neosus Postat 3 augusti 2015 Postat 3 augusti 2015 Bättre en morot på parkbänken än parkbänk på moroten
Den Gode Postat 3 augusti 2015 Postat 3 augusti 2015 Ibland undrar man lite över proffsigheten i wallanders polisstyrka. Jag antar att avsnittet kommer att sluta som vanligt, med att han får ett psykbryt och drar iväg och gör allting själv.
Dark Of Light Postat 3 augusti 2015 Postat 3 augusti 2015 Bättre kaffe i koppen än... än... ehh...en... öhh, ähum, kopp i... äh!
Dark Of Light Postat 3 augusti 2015 Postat 3 augusti 2015 Ibland undrar man lite över proffsigheten i wallanders polisstyrka. Jag antar att avsnittet kommer att sluta som vanligt, med att han får ett psykbryt och drar iväg och gör allting själv. Wallander i likhet med Beck kan man inte se på i nyktert tillstånd.
Dark Of Light Postat 3 augusti 2015 Postat 3 augusti 2015 Ja, åsså var det det här med kaffet imorgon...
Den Gode Postat 3 augusti 2015 Postat 3 augusti 2015 Bättre kaffe i koppen än... än... ehh...en... öhh, ähum, kopp i... äh! Är det webdesigner du har jobbat som?
Dark Of Light Postat 3 augusti 2015 Postat 3 augusti 2015 Är det webdesigner du har jobbat som? 😆 Nej, min vän. Har bara ett rikt inre liv. 😆 Det får vi verkligen inte glömma! Kaffet alltså.. Nej, verkligen inte! KPD, typ i morgon bittida.
Neosus Postat 3 augusti 2015 Postat 3 augusti 2015 Jajjemä..mens....eh...mänsan. 🙂 😆 Nej, min vän. Har bara ett rikt inre liv. 😆 Det ska man ha! 😄
Memphis Postat 3 augusti 2015 Postat 3 augusti 2015 Skulle någon kunna förklara det här? Always put your reverbs/delays on the sends. that way your dividing your dry from your wet. this means that when your music gets played on a mono system you'll still have your source sound
Overkill Postat 3 augusti 2015 Postat 3 augusti 2015 Vafan. nu är ju alla här. Man hinner inte med. Läget? Ska du fortsätta med doktorerandet eller blir heltidsfarsa. Rationaliserade lite där. Jag börjar på måndag igen. Men hjälp vad jag gärna hade sluppit.
Neosus Postat 3 augusti 2015 Postat 3 augusti 2015 (redigerat) Skulle någon kunna förklara det här? Always put your reverbs/delays on the sends. that way your dividing your dry from your wet. this means that when your music gets played on a mono system you'll still have your source sound Jag har ingen aning vad som menas med det där. Men den skickar alltid (tror jag) torr signal till reverb/delay där reverb/delay burken/pluggen som sedan skickar 100% wet (om man har ställt 100% alltså) tillbax till aux. Men vad menas fattar jag inte? .. Nay? Redigerat 3 augusti 2015 av Neosus
Neosus Postat 3 augusti 2015 Postat 3 augusti 2015 Käll-ljudet blir ju blöt vilket som? Nu kommer jag ligga sömnlös inatt.. 😱
Recommended Posts