Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

😠 Knott är ett satans påfund. Hörde på radion någon biolog som påstod att dylika inte har något existens berättigande egentligen. Skulle de dö ut skulle systemet inte rubbas det minsta. Dessa samt flugor är påhitt av någon sadist, förmodligen en fransman.

Avsnitt 7 av True Detective avsmakat. Saknar den första säsongens psycho-sidohandlingar med likaledes smårubbade karaktärer. Den här omgången känns mer som en helt ordinär deckare, om än välgjord. KPD och död åt knotten även om de knappt finns här. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Man skulle trycka upp KPD t-shirts... 😳

Texten KPD på framsidan och "Affke menar jag" på baksidan. Givetvis i oblekt kaffefilterbrunt med kaffesumps färgad text. Fast man skulle nog krokna på att behöva förklara för folk... 😱

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Ibland undrar man lite över proffsigheten i wallanders polisstyrka. Jag antar att avsnittet kommer att sluta som vanligt, med att han får ett psykbryt och drar iväg och gör allting själv.

Wallander i likhet med Beck kan man inte se på i nyktert tillstånd.
Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle någon kunna förklara det här?

Always put your reverbs/delays on the sends. that way your dividing your dry from your wet. this means that when your music gets played on a mono system you'll still have your source sound

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle någon kunna förklara det här?

Always put your reverbs/delays on the sends. that way your dividing your dry from your wet. this means that when your music gets played on a mono system you'll still have your source sound

Jag har ingen aning vad som menas med det där. Men den skickar alltid (tror jag) torr signal till reverb/delay där reverb/delay burken/pluggen som sedan skickar 100% wet (om man har ställt 100% alltså) tillbax till aux.

Men vad menas fattar jag inte?

.. Nay?

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...