Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Vafan. nu är ju alla här. Man hinner inte med. Läget?

Hej Mr Gode, tackar som frågar.

Det är bara bra här. Det var en intensiv vecka i Norge, riktigt fina landskap och fjordar. Började med körning på racebana, det var spännande och rätt nervöst men gick bra. Sen en hel del vandring i höga berg vilket jag tokgillar och en del camping. Tänkte att det skulle bli mycket tid över för lugna stunder för vila och återhämtning men en av mina kompisar är en väldigt rastlös och stressig person så det blev inga lugna stunder alls, vilket blev rätt påfrestande, så är väldigt skönt att komma hem och kunna koppla av. Ändå nöjd med resan, vill dit igen och vandra på egen hand eller med någon mindre stressad person. Känner dock att det här med MC inte är min grej så ska sälja av allt.

Hur är läget med dig då?

Åt helvete. Köp inga lotter idag.

xD

xD
Link to comment
Dela på andra sajter

<p>

... men en av mina kompisar är en väldigt rastlös och stressig person så det blev inga lugna stunder alls, vilket blev rätt påfrestande, så är väldigt skönt att komma hem och kunna koppla av. Ändå nöjd med resan, vill dit igen och vandra på egen hand eller med någon mindre stressad person. Känner dock att det här med MC inte är min grej så ska sälja av allt...

Hm, det där har jag varit med om. Att resa med någon som är ständigt kissnödig är... så där...

Men Norge är väldigt fint med alla berg, serpentinvägar & fjordar nedanför.

Hände det något speciellt med mc-åkandet eftersom du ska sälja av?

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Träffar fortfarande tjejen också, har spenderat två dagar med henne nu. Har gått lite upp och ner. Vi är båda rätt introverta personer så har varit något problematiskt att kommunicera vad gäller känslor men vi kom igenom det och känns mycket bättre nu. Väldigt härlig tjej, igår softade vi vid havet, dansade salsa på Liseberg på kvällen och satt halva natten i soffan och spelade och sjöng goa låtar. ☺️ Så får väl se hur det går.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Mr Gode, tackar som frågar.

Det är bara bra här. Det var en intensiv vecka i Norge, riktigt fina landskap och fjordar. Började med körning på racebana, det var spännande och rätt nervöst men gick bra. Sen en hel del vandring i höga berg vilket jag tokgillar och en del camping. Tänkte att det skulle bli mycket tid över för lugna stunder för vila och återhämtning men en av mina kompisar är en väldigt rastlös och stressig person så det blev inga lugna stunder alls, vilket blev rätt påfrestande, så är väldigt skönt att komma hem och kunna koppla av. Ändå nöjd med resan, vill dit igen och vandra på egen hand eller med någon mindre stressad person. Känner dock att det här med MC inte är min grej så ska sälja av allt.

😄 Fan vad gött, låter som en nice semester.

Träffar fortfarande tjejen också, har spenderat två dagar med henne nu. Har gått lite upp och ner. Vi är båda rätt introverta personer så har varit något problematiskt att kommunicera vad gäller känslor men vi kom igenom det och känns mycket bättre nu. Väldigt härlig tjej, igår softade vi vid havet, dansade salsa på Liseberg på kvällen och satt halva natten i soffan och spelade och sjöng goa låtar. ☺️ Så får väl se hur det går.

😄 Fan vad gött, låter som en nice tjej.

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst blev det! Hon badar som en torped hon den där Sarah. Fantastisk formtopp, hal som en ål, smörjer hon in sig med vaselin tro? 🥰 Hoppas det inte blir någon dopnings baksmälla på det här bara. 😱

KPD på en solig balkong!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker att du kan komma hit med balkongen (Vars fan e sola?)

(Skiner sola endast i Karlstad?)

Börjar det va dax nu?

😕

Man kanske skulle investera i en portabel balkong..? Om det inte finns borde man uppfinna en. Man kanske kunde konvertera en gammal skylift 😳

Dax för vad Neo?

Link to comment
Dela på andra sajter

Har ett Asus Z97-P och Fractal Design R4 liggandes hemma! Och tänker slänga på en Intel Core i5 4690K 3,5 GHz på det! Och en mekanisk hårddisk, 16 i ramminne och lite annat!

Va tror ni om de?

Det får räcka så sålänge...

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...