slejnard Postat 2 augusti 2015 Postat 2 augusti 2015 Det lär inte hända! Men tänk om... 😳 Kommer vi dö då 😮
Pico Postat 2 augusti 2015 Postat 2 augusti 2015 [...] Kommer vi dö då 😮 Missar man kaffet är det lika bra!
Dark Of Light Postat 2 augusti 2015 Postat 2 augusti 2015 Jag tänker personligen hälla malen kaffe i sängen, ja som ledtråd... om inte annat så kommer jag inte sova... å då påminns jag om att dricka kaffe... imorn´ om det finns något kvar.. 😳 Tänkte inte på det tidigare men... Nu har vi sett DG utan hatt. ☺️
slejnard Postat 2 augusti 2015 Postat 2 augusti 2015 Missar man kaffet är det lika bra! rätt tröstlöst men om så skulle ske så måste vi kämpa. 😳😑 jag fikar te! 🥰 vagott! Jag tänker personligen hälla malen kaffe i sängen, ja som ledtråd... om inte annat så kommer jag inte sova... å då påminns jag om att dricka kaffe... imorn´ bra idé! 🙂
slejnard Postat 2 augusti 2015 Postat 2 augusti 2015 Såg nyss snowpiercerer. Bra film lite för våldsam
Dark Of Light Postat 3 augusti 2015 Postat 3 augusti 2015 (redigerat) ... Snöpissaren? Min far sade alltid; "Ät aldrig gul snö". Å andra sidan kan det gula varit öl... någon gång. Svåra beslut ibland här i livet. KPD? Redigerat 3 augusti 2015 av Dark Of Light
Overkill Postat 3 augusti 2015 Postat 3 augusti 2015 Tänk att ni pratade om pizza igår och så åt jag fryspizza på kvällen. Den längsta tråden, nu med telepatiska meddelanden.
Fidden Postat 3 augusti 2015 Postat 3 augusti 2015 (redigerat) Nepp, faktiskt inte. Det blidde lite chorizo, mozarella, jox och improvisation... 😄 Mmm, jox, min favoriträtt ☺️ Redigerat 3 augusti 2015 av Fidden
Den Gode Postat 3 augusti 2015 Postat 3 augusti 2015 Här ramlar dom in. Den ena efter den andra. Undrar vad k9 håller på med?
Memphis Postat 3 augusti 2015 Postat 3 augusti 2015 Och om memphis kraschade i norge? Memhpis kraschade inte, han klarade sig fint. ☺️
Overkill Postat 3 augusti 2015 Postat 3 augusti 2015 Det känns lite märkligt att komma hem när man varit bortrest i fem veckor.
Den Gode Postat 3 augusti 2015 Postat 3 augusti 2015 Memhpis kraschade inte, han klarade sig fint. ☺️ Vafan. nu är ju alla här. Man hinner inte med. Läget?
Den Gode Postat 3 augusti 2015 Postat 3 augusti 2015 Det känns lite märkligt att komma hem när man varit bortrest i fem veckor. Vafan. nu är ju alla här. Man hinner inte med. Läget? Ska du fortsätta med doktorerandet eller blir heltidsfarsa. Rationaliserade lite där.
Memphis Postat 3 augusti 2015 Postat 3 augusti 2015 Memhpis kraschade inte, han klarade sig fint. ☺️ Jag stavade fel på mitt eget namn. Hur ska den här dagen gå
Recommended Posts