Dark Of Light Postat 1 augusti 2015 Postat 1 augusti 2015 (redigerat) Fläskfilé med paprika, lök, vitlök & en gnutta Tabasco i en gräddsås samt egenmosad mos idag. ☺️ Redigerat 1 augusti 2015 av Dark Of Light
Neosus Postat 1 augusti 2015 Postat 1 augusti 2015 Du verkar vara kung i köket, DoL!! DE e gott!! ☺️ ...men moset behöver du inte mosa för de e den redan. Såatte. 😑 *smart*
Den Gode Postat 1 augusti 2015 Postat 1 augusti 2015 Att jag aldrig kan lära mig vad som är facebook och vad som är flashback. .
Dark Of Light Postat 1 augusti 2015 Postat 1 augusti 2015 (redigerat) Du verkar vara kung i köket, DoL!! DE e gott!! ☺️ ...men moset behöver du inte mosa för de e den redan. Såatte. 😑 *smart* Tack Neo, tja tycker att det är roligt att laga till det emellanåt. men visst faen blir det snabbmakaroner eller fiskbullar även i mitt kök vissa lata dagar... eller hämtpizza ☺️ Moset var jag tvungen att mosa till då moset kom i sin råa grundform av sk. omosad pluggtyp. Då var jag tvungen att således mosa till så att moset skulle bli mos överhuvudtaget. Gôtt mos blev det med riktigt smör & några nypor malen svartpeppar, salt & persilja i. Nu är man sprängmätt, kaffe på det? Redigerat 1 augusti 2015 av Dark Of Light
Neosus Postat 1 augusti 2015 Postat 1 augusti 2015 😄 Hemmamosad mos är banne mej godare än köpt mos på pulver. Dvs pulvermos.. 😳😑 Japp! ☺️
Den Gode Postat 1 augusti 2015 Postat 1 augusti 2015 Nu är man sprängmätt, kaffe på det? Hellre det än en Mr Creosote, antar jag.
Dark Of Light Postat 1 augusti 2015 Postat 1 augusti 2015 😆 ... en liten liiiitenn, tuuuunnnnnn kaka till kaffet? ☺️ Och ja. hemmosad mos är klart mosigare än bortmosad mos av, gammalt bös, luft, mög, baggel och inte speciellt svårt att göra heller. En kafka på det! Svart förstås.
Dark Of Light Postat 1 augusti 2015 Postat 1 augusti 2015 (redigerat) Att jag aldrig kan lära mig vad som är facebook och vad som är flashback. . Vad jag förstått så är Facebook där alla är och skriver om saker ingen vill höra talas om, Flashback är där det är färre som skriver men alla talar om saker man inte kan tala om någon annanstans och här är där där man är. 🤪... och vi är få men vi skriver om kaffe... mest. Redigerat 1 augusti 2015 av Dark Of Light
Neosus Postat 1 augusti 2015 Postat 1 augusti 2015 Jamen dåså! Då åker jag bort några timmar! Dont miss me! HEDA!! 😑
slejnard Postat 1 augusti 2015 Postat 1 augusti 2015 Yo 😎 bullens pilsnerkorv å pulvermos på det. Kaffeintaget har varit sisådär
Neosus Postat 1 augusti 2015 Postat 1 augusti 2015 Nu har jag startat win10 installeringen! Håll tummarna för att det går smärtfritt!
Dark Of Light Postat 1 augusti 2015 Postat 1 augusti 2015 😳 Ja, vi hoppas det funkadelic med installationen. Tillbaka efter ett besök av nuppkaraktär. Sparkade igång Moccamastern nu, kaffe på det?
Den Gode Postat 1 augusti 2015 Postat 1 augusti 2015 😳 Ja, vi hoppas det funkadelic med installationen. Tillbaka efter ett besök av nuppkaraktär. Sparkade igång Moccamastern nu, kaffe på det? Samma granne?
Dark Of Light Postat 1 augusti 2015 Postat 1 augusti 2015 Samma granne? Ja, mycket praktiskt. ☺️ Men nu är det gott kaffe på lagom solig & varm balkong.Spännande med Neos installation där. Helt tyst liksom... tänk om det strular big time? 😳
Neosus Postat 1 augusti 2015 Postat 1 augusti 2015 Inte det minsta strul alltså jag är impad! Jag behövd int ens aktivera verkar det som. He rullar på nu iallafall! Tack så mycket Microsoft!! De bah uppdaterade sig och sen varte klart. Helt otroligt! 😳☺️
Dark Of Light Postat 1 augusti 2015 Postat 1 augusti 2015 Inte det minsta strul alltså jag är impad! Jag behövd int ens aktivera verkar det som. He rullar på nu iallafall! Tack så mycket Microsoft!! De bah uppdaterade sig och sen varte klart. Helt otroligt! 😳☺️ Bra där!!! ☺️
Den Gode Postat 1 augusti 2015 Postat 1 augusti 2015 Noppa är inte lika roligt... 😑 Man får va glad så länge man har en dator att sätta på.
Recommended Posts