Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Det låter kanske lite omodernt som det är nu?

Det är inget problem för mig. Jag tänker bara att det blir lätt lite lustigt i mindre system där man inte upplever djup på samma sätt.

Men som sagt, det är ju bara min subjektiva uppfattning när jag lyssnar på det här hemma 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

De-e er är en pe iellt mart ak. Den tar ju bort alla å det inte finn några kvar edan. pännade. e ta jälv. atan å fiffigt.

En kopp tark vart kaffe på det! å det å!

Jorå åatte... Ma arin är gott.

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Kan man uppdatera till windows 10 från DOS-prompten eller vad det där du kör heter?

..eller jo det finns nån speciell grej man kan göra i cmd men windows uppdateringen startas ändå.

Så ja fast nej men jo. 😳

Jag vågar inte riktigt uppdatera.. Är jag feg? 😊

Link to comment
Dela på andra sajter

..eller jo det finns nån speciell grej man kan göra i cmd men windows uppdateringen startas ändå.

Så ja fast nej men jo. 😳

Jag vågar inte riktigt uppdatera.. Är jag feg? 😊

Det kanske är lika bra att du sparar det till nya datorn?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, jag har inte så mycket mer att säga än. xD Men nu tycker jag iallafall det verkar som den fungerar bättre både när jag använder min bärbara som en tablet och när jag använder den som en dator. Dvs att dom inte krockat som med Windows 8.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kanske är lika bra att du sparar det till nya datorn?

Jo jag kommer skaffa win10 till den. Och hoppas på det bästa.

Jag läser att en del tycker att det är ett bra os.

Fyfan vad mycket snyggare Windows 10 är. Och jag gillar skarpt den nya startmenyn.

Nej, jag har inte så mycket mer att säga än. xD Men nu tycker jag iallafall det verkar som den fungerar bättre både när jag använder min bärbara som en tablet och när jag använder den som en dator. Dvs att dom inte krockat som med Windows 8.

Ja va trevligt! Nu blev jag mer hoppfull!! 😄🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...