Den Gode Postat 30 juli 2015 Postat 30 juli 2015 Jag skulle vilja flytta fram allt i djupled. tycker allting låter långt borta. Det låter kanske lite omodernt som det är nu?
Naymari Postat 30 juli 2015 Postat 30 juli 2015 Det låter kanske lite omodernt som det är nu? Det är inget problem för mig. Jag tänker bara att det blir lätt lite lustigt i mindre system där man inte upplever djup på samma sätt. Men som sagt, det är ju bara min subjektiva uppfattning när jag lyssnar på det här hemma 🙂
slejnard Postat 30 juli 2015 Postat 30 juli 2015 Det blir en Mazarin till kaffet på det! He gott! Snart allfjong!
Dark Of Light Postat 30 juli 2015 Postat 30 juli 2015 (redigerat) De-e er är en pe iellt mart ak. Den tar ju bort alla å det inte finn några kvar edan. pännade. e ta jälv. atan å fiffigt. En kopp tark vart kaffe på det! å det å! Jorå åatte... Ma arin är gott. Redigerat 30 juli 2015 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 30 juli 2015 Postat 30 juli 2015 Mmm, fin dag detta till slut. Sol och värme, kaffe, wienerbröd och pipa på balkongen. Ja, en kaffe till på det. ☺️
Den Gode Postat 30 juli 2015 Postat 30 juli 2015 Mmm, fin dag detta till slut. Sol och värme, kaffe, wienerbröd och pippa på balkongen. Ja, en kaffe till på det. ☺️ Som sagt var.
Neosus Postat 30 juli 2015 Postat 30 juli 2015 Kan man uppdatera till windows 10 från DOS-prompten eller vad det där du kör heter? ..eller jo det finns nån speciell grej man kan göra i cmd men windows uppdateringen startas ändå. Så ja fast nej men jo. 😳 Jag vågar inte riktigt uppdatera.. Är jag feg? 😊
Den Gode Postat 30 juli 2015 Postat 30 juli 2015 ..eller jo det finns nån speciell grej man kan göra i cmd men windows uppdateringen startas ändå. Så ja fast nej men jo. 😳 Jag vågar inte riktigt uppdatera.. Är jag feg? 😊 Det kanske är lika bra att du sparar det till nya datorn?
Micke H Postat 30 juli 2015 Postat 30 juli 2015 Fyfan vad mycket snyggare Windows 10 är. Och jag gillar skarpt den nya startmenyn.
Micke H Postat 30 juli 2015 Postat 30 juli 2015 Nej, jag har inte så mycket mer att säga än. xD Men nu tycker jag iallafall det verkar som den fungerar bättre både när jag använder min bärbara som en tablet och när jag använder den som en dator. Dvs att dom inte krockat som med Windows 8.
Neosus Postat 30 juli 2015 Postat 30 juli 2015 Det kanske är lika bra att du sparar det till nya datorn? Jo jag kommer skaffa win10 till den. Och hoppas på det bästa. Jag läser att en del tycker att det är ett bra os. Fyfan vad mycket snyggare Windows 10 är. Och jag gillar skarpt den nya startmenyn. Nej, jag har inte så mycket mer att säga än. xD Men nu tycker jag iallafall det verkar som den fungerar bättre både när jag använder min bärbara som en tablet och när jag använder den som en dator. Dvs att dom inte krockat som med Windows 8. Ja va trevligt! Nu blev jag mer hoppfull!! 😄🥰
Dark Of Light Postat 30 juli 2015 Postat 30 juli 2015 (redigerat) Mmm, fin dag detta till slut. Sol och värme, kaffe, wienerbröd och pipa på balkongen. Ja, en kaffe till på det. ☺️ Som sagt var. Det heter nuppa. 🤪 Redigerat 30 juli 2015 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 30 juli 2015 Postat 30 juli 2015 (redigerat) dricka kaffe imorgon. Redigerat 30 juli 2015 av Dark Of Light
Den Gode Postat 30 juli 2015 Postat 30 juli 2015 Är det någon här som kör cities skylines? Är det kul? Är det svårt? Måste man va uppkopplad för att kunna spela?
Recommended Posts