slejnard Postat 12 januari 2015 Postat 12 januari 2015 Mhmmm... Hade dom nollat och kollat felkoderna å? Tydligen var bilen för gammal för att mäta med deras utrustning. Den är typ glapp och lyser ibland. Lös konstant tidigare. Funderar seriöst på att sälja aset! Köpa? 😎
slejnard Postat 12 januari 2015 Postat 12 januari 2015 Endast gått 15500 mil. Behövs nya dämpare å vinterdäck. En -99. 15000kr. 😎 Ingen rost å piggare än en mört! 😎 Nybesiktad U.A.
Neosus Postat 12 januari 2015 Postat 12 januari 2015 (redigerat) Tydligen var bilen för gammal för att mäta med deras utrustning. Den är typ glapp och lyser ibland. Lös konstant tidigare. Funderar seriöst på att sälja aset! Köpa? 😎 Mhmmmm... Vilken årsmodell äre? Jo kanske gott att sälja å köpa nytt. Om ABS-lampan lyser så krånglar bilprovningen. Jag satt å läste runt på internet nu och tydligen kan smutsiga kuggkransar ställa till det. Man ska kunna ohm mäta varje givare och se oxå. Man ska även kunna tjuvkoppla i självaste modulen i motorutrymmet och läsa av hur abs-lampan lyser och blinkar så ska det finnas olika koder för det..... hmmm hmmmm. Redigerat 12 januari 2015 av Neosus
Neosus Postat 12 januari 2015 Postat 12 januari 2015 aha 99. Känns som det borde sitta OBDII uttag i den men är kanske bara en OBDI och då är det svårare... hmmm hmmmmmm 😑
Neosus Postat 12 januari 2015 Postat 12 januari 2015 Endast gått 15500 mil. Behövs nya dämpare å vinterdäck. En -99. 15000kr. 😎 Ingen rost å piggare än en mört! 😎 Nybesiktad U.A. Den har ju gått lite då. Jo jag har provkört en sån förr i tiden. Roliga bilar. Fast den jag kollade på var lite för rostig. Annars hade jag köpt den! Apropå ingenting.
slejnard Postat 12 januari 2015 Postat 12 januari 2015 Vad bjuder du? 😎 Motorn är nybytt också pga felaktigt monterad kamrem. Så kamremmen e åxå ny!
Linus Postat 12 januari 2015 Trådstartare Postat 12 januari 2015 Det lokala vattenbolaget drog om vattenrör i närheten så idag har vi fått för hög halt av mangan i dricksvattnet. Kul kul, ikväll blir kaffet bryggt på buteljvatten.
slejnard Postat 12 januari 2015 Postat 12 januari 2015 Ska iaf tina den å städa den efter SMÄKK-festen på lördag/söndag. Å fota å lägga ut på blocket.
Neosus Postat 12 januari 2015 Postat 12 januari 2015 Du kan få en kopp kaffe! Fast jag behöver ingen "ny" bil just nu. Har en redan! 😄
slejnard Postat 12 januari 2015 Postat 12 januari 2015 Det lokala vattenbolaget drog om vattenrör i närheten så idag har vi fått för hög halt av mangan i dricksvattnet. Kul kul, ikväll blir kaffet bryggt på buteljvatten. Men min bil då 🙁 Skoja ba, buteljkaffe lät gott! 😄
Neosus Postat 12 januari 2015 Postat 12 januari 2015 Jag köpte en OBDII kodläsare med wifi till min Volvo så nu kan jag via en app i telefonen läsa av olika värden och använda den som hastighetsmätare osv osv. Skitcoolt men jag fattar inte mycket av den... 😳😄
slejnard Postat 12 januari 2015 Postat 12 januari 2015 Du kan få en kopp kaffe! Fast jag behöver ingen "ny" bil just nu. Har en redan! 😄 Taget! 😄 Jag köpte en OBDII kodläsare med wifi till min Volvo så nu kan jag via en app i telefonen läsa av olika värden och använda den som hastighetsmätare osv osv. Skitcoolt men jag fattar inte mycket av den... 😳😄 Coolers! 😎
Linus Postat 12 januari 2015 Trådstartare Postat 12 januari 2015 Men min bil då 🙁 Du kan få byta den mot en Sjösala med havererad växel? Växelvajern sticker ut spretigt också så den är lätt att sticka sig på. Stänkskärmen sitter nästan fastskruvad och far runt så att hela ramen vibrerar, vilket kan få den hyffsat ospända kedjan att hoppa.
Fidden Postat 12 januari 2015 Postat 12 januari 2015 kan verkligen inte se ett enda skäl till att blanda ihop oss. det här är mer märkligt än när du blandade ihop mig och naymari Du hade en bild på en man med hatt. Alla män med hatt ser likadana ut. Fåglar med hatt, däremot...
Fidden Postat 12 januari 2015 Postat 12 januari 2015 Skickade iväg en spontanansköan nu. Spontanansökan... Skumt ord. Blir sugen på ananas. Jag använde nog alla klyschor som finns, direktöversatt till engelska.
slejnard Postat 12 januari 2015 Postat 12 januari 2015 Du kan få byta den mot en Sjösala med havererad växel? Växelvajern sticker ut spretigt också så den är lätt att sticka sig på. Stänkskärmen sitter nästan fastskruvad och far runt så att hela ramen vibrerar, vilket kan få den hyffsat ospända kedjan att hoppa. 😄 Spännande! Såg ju frän ut OBDn där neosus.
Neosus Postat 12 januari 2015 Postat 12 januari 2015 Skickade iväg en spontanansköan nu. Spontanansökan... Skumt ord. Blir sugen på ananas. Jag använde nog alla klyschor som finns, direktöversatt till engelska. Det kan komma något gott ur det där. Va gott! 🙂
Neosus Postat 12 januari 2015 Postat 12 januari 2015 (redigerat) Såg ju frän ut OBDn där neosus. Ascoolt äre! 😎 Redigerat 12 januari 2015 av Neosus
Zakyath Postat 12 januari 2015 Postat 12 januari 2015 Du hade en bild på en man med hatt. Alla män med hatt ser likadana ut. Fåglar med hatt, däremot... jaha. det var nog 2013
Fidden Postat 12 januari 2015 Postat 12 januari 2015 jaha. det var nog 2013 Kanske det. Men en hatt glömmer man aldrig.
Fidden Postat 12 januari 2015 Postat 12 januari 2015 Jag har betalat dubbla elräkningar ett tag nu. Borde kanske ta tag i det. Hur kollar man egentligen vilken elleverantör man har? 460 volt. Sådärja, då kan vi börja ordvitsa om elektricitet igen, det var säkert flera veckor sedan senast.
slejnard Postat 12 januari 2015 Postat 12 januari 2015 Förresten har ni sett Charlie? - ja har Charlie watt(s) här? Kan nån här slå en kullerbytta? Nä men en volt.
Den Gode Postat 12 januari 2015 Postat 12 januari 2015 (redigerat) Hur bör man bestraffa dåliga elskämt? Med en rejäl volta. Redigerat 12 januari 2015 av Den Gode
Recommended Posts