Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Tydligen var bilen för gammal för att mäta med deras utrustning. Den är typ glapp och lyser ibland. Lös konstant tidigare. Funderar seriöst på att sälja aset! Köpa? 😎

Mhmmmm... Vilken årsmodell äre?

Jo kanske gott att sälja å köpa nytt. Om ABS-lampan lyser så krånglar bilprovningen.

Jag satt å läste runt på internet nu och tydligen kan smutsiga kuggkransar ställa till det. Man ska kunna ohm mäta varje givare och se oxå. Man ska även kunna tjuvkoppla i självaste modulen i motorutrymmet och läsa av hur abs-lampan lyser och blinkar så ska det finnas olika koder för det.....

hmmm hmmmm.

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

Endast gått 15500 mil. Behövs nya dämpare å vinterdäck. En -99. 15000kr. 😎

Ingen rost å piggare än en mört! 😎

Nybesiktad U.A.

Den har ju gått lite då. Jo jag har provkört en sån förr i tiden. Roliga bilar. Fast den jag kollade på var lite för rostig. Annars hade jag köpt den!

Apropå ingenting.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det lokala vattenbolaget drog om vattenrör i närheten så idag har vi fått för hög halt av mangan i dricksvattnet. Kul kul, ikväll blir kaffet bryggt på buteljvatten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kan få en kopp kaffe!

Fast jag behöver ingen "ny" bil just nu. Har en redan! 😄

Taget! 😄

Jag köpte en OBDII kodläsare med wifi till min Volvo så nu kan jag via en app i telefonen läsa av olika värden och använda den som hastighetsmätare osv osv.

Skitcoolt men jag fattar inte mycket av den... 😳😄

Coolers! 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Men min bil då 🙁

Du kan få byta den mot en Sjösala med havererad växel? Växelvajern sticker ut spretigt också så den är lätt att sticka sig på. Stänkskärmen sitter nästan fastskruvad och far runt så att hela ramen vibrerar, vilket kan få den hyffsat ospända kedjan att hoppa.
Link to comment
Dela på andra sajter

kan verkligen inte se ett enda skäl till att blanda ihop oss. det här är mer märkligt än när du blandade ihop mig och naymari

Du hade en bild på en man med hatt. Alla män med hatt ser likadana ut. Fåglar med hatt, däremot...

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kan få byta den mot en Sjösala med havererad växel? Växelvajern sticker ut spretigt också så den är lätt att sticka sig på. Stänkskärmen sitter nästan fastskruvad och far runt så att hela ramen vibrerar, vilket kan få den hyffsat ospända kedjan att hoppa.

😄

Spännande!

Såg ju frän ut OBDn där neosus.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har betalat dubbla elräkningar ett tag nu. Borde kanske ta tag i det.

Hur kollar man egentligen vilken elleverantör man har?

460 volt.

Sådärja, då kan vi börja ordvitsa om elektricitet igen, det var säkert flera veckor sedan senast.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...