Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

HELVETES vad det regnar!

Det blev ingen Hepburn film, det blev Hill Street Blues...

Det blev ingen kaffe heller, det blev salta nötter 😑

Försöker du säga att Slejnard inte kan lyssna för att han är upptagen med att hångla med Memphis? 😳

I mobilen dessutom, vilken app!!! 😊
Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Hur låter trummorna nu? Blev det bättre? Hur är nivåerna? Blev det för lite basgitarr nu? Är det dax för en kopp kaffe?

Ta en lyss och säg! Stilla min hunger! Iallafall kaffetörst´n..

http://www.grahnsmusik.com/slej/aintnosunshineslej-ny.mp3

😑

Bästa Pagetopern hittills!

Mer tryck i baskaggen nu. Men den där pappvirveln är jag tveksam till. Prova att byta mot nåt lägre stämt och kanske med lite mindre med sejar.!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, virveln är den enda svaga länken om något. Man skulle kunna tänka sig något med lite olika anslag så det blir levande... om det finns alltså... annars tar vi en kaffe på det här... det finns.

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

😲 ... och nu skiner solen som den inte gjort annat... vilket i och för sig stämmer nu när jag tänker efter innan jag skriver det som jag skrev innan... nyss, skreva... skrev jag som om solen lysts... lysade... lös. Är den. Solen lyser. 😑
Link to comment
Dela på andra sajter

Mer tryck i baskaggen nu. Men den där pappvirveln är jag tveksam till. Prova att byta mot nåt lägre stämt och kanske med lite mindre med sejar.!

M´kay! Bra tips. Jag har lite problem att hitta nån bra virvel. Har ändå några olika kit och så (AD2). Jag ska testa lite mer.

Tack för råd och tips, Doktorn!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...