Dark Of Light Postat 28 juli 2015 Postat 28 juli 2015 (redigerat) I överlag mycket bra! Skumma trummor i mina crappy lurar. Lite vass och stum virvel samt likaledes livlös ride men mina lurar kan ha fel. Snyggt gitarrlir!!!! Det svänger! Som gammal sångräv efterlyser jag mer känsla, blues, mer sorg, längtan efter ett riktigt spräcknupp i sången. Som den är nu känns den aningen andfattig, lite själlös..? Lite för ren och välkammad. Tänk, David Coverdale eller James Brown. Lite mogen whisky strävhet liksom... typ, jag har minsann nuppat runt djävlar men det är just dig jag vill ha NU! Attityd. Rent tekniskt så är det inget fel i sånginsatsen men more soul brother... Orginalet besitter ett vemod som saknas här. Bra som faen juh, det är en go´låt! En bira på det!!!! ☺️ Redigerat 28 juli 2015 av Dark Of Light
Neosus Postat 28 juli 2015 Postat 28 juli 2015 Tackar så mycket DoL!! Jag ska pilla vidare... På trummixen alltså. Det blir en kaffe på det! 🥰😄 ..eller nej det blir en smörgås. 😳
Dark Of Light Postat 28 juli 2015 Postat 28 juli 2015 (redigerat) Lyssnade mer och måste säga att jag gillar orgeln! Man gillar ju Jon Lordskt Hammond lir oxo 🥰 Ja, en kaffe på det imorgon bitti! Redigerat 28 juli 2015 av Dark Of Light
Neosus Postat 28 juli 2015 Postat 28 juli 2015 Va roligt! Jag gillar att blanda in orgel sådär! DE e gott!! ☺️
slejnard Postat 28 juli 2015 Postat 28 juli 2015 Jag slänger upp en covers här då da! Musik och mix av mig och sång av Slej! Your browser does not support the HTML5 audio tag Hur låter det? Grymt bra! ☺️ Kul att colabba 🙂
slejnard Postat 28 juli 2015 Postat 28 juli 2015 I överlag mycket bra! Skumma trummor i mina crappy lurar. Lite vass och stum virvel samt likaledes livlös ride men mina lurar kan ha fel. Snyggt gitarrlir!!!! Det svänger! Som gammal sångräv efterlyser jag mer känsla, blues, mer sorg, längtan efter ett riktigt spräcknupp i sången. Som den är nu känns den aningen andfattig, lite själlös..? Lite för ren och välkammad. Tänk, David Coverdale eller James Brown. Lite mogen whisky strävhet liksom... typ, jag har minsann nuppat runt djävlar men det är just dig jag vill ha NU! Attityd. Rent tekniskt så är det inget fel i sånginsatsen men more soul brother... Orginalet besitter ett vemod som saknas här. Bra som faen juh, det är en go´låt! En bira på det!!!! ☺️ Bra feedback dol. Kan va att jag fick kolla texten men försökte så gott jag kan. Helkass på att lära mig texter utantill. Tack! 🙂
Den Gode Postat 28 juli 2015 Postat 28 juli 2015 Jag slänger upp en covers här då da! Musik och mix av mig och sång av Slej! Your browser does not support the HTML5 audio tag Hur låter det? Jag tycker det är bra, och att gitarrspelet är alldeles utmärkt.
Dark Of Light Postat 28 juli 2015 Postat 28 juli 2015 😳 Man får inte glömma av att dricka kaffe imorgon!
Neosus Postat 28 juli 2015 Postat 28 juli 2015 Närå det ska inte glömmas bort. ☺️ Ställ väckarn på... kaffetime.
Dark Of Light Postat 28 juli 2015 Postat 28 juli 2015 ☺️ En klocka helt i min smak! Kaffur, isländska... 😱
Dark Of Light Postat 28 juli 2015 Postat 28 juli 2015 😲 Man skulle ju kunna hänga upp ett gammalt kaffefilter på toa som ledtråd... för säkerhets skull 😕... ifall...
drloop (oregistrerad) Postat 28 juli 2015 Postat 28 juli 2015 Jag slänger upp en covers här då da! Musik och mix av mig och sång av Slej! Your browser does not support the HTML5 audio tag Hur låter det? Mer kompressor på hela trumkitet och baskeggen saknar tryck. Prova lite tapekompression på virveln också! Fint sjunget av slej.
Dark Of Light Postat 29 juli 2015 Postat 29 juli 2015 (redigerat) En röst med personlighet och karaktär där! Vemod som jag gillar, är lite osäker på om de där trummorna är rätt väg. Kanske på något annat sätt, bara en spontan reflektion. Får svåra Johnossi vibbar av det, vilket är bra. Bra jobbat!!!! Nu gled den här tråden helt OffT så jag säger, kahvi? ☺️ Redigerat 29 juli 2015 av Dark Of Light
Micke H Postat 29 juli 2015 Postat 29 juli 2015 Idag släpptes Windows 10. Tror allt jag ska ta och installera på min bärbara när jag kommer hem.
Recommended Posts