Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

I överlag mycket bra! Skumma trummor i mina crappy lurar. Lite vass och stum virvel samt likaledes livlös ride men mina lurar kan ha fel. Snyggt gitarrlir!!!! Det svänger! Som gammal sångräv efterlyser jag mer känsla, blues, mer sorg, längtan efter ett riktigt spräcknupp i sången. Som den är nu känns den aningen andfattig, lite själlös..? Lite för ren och välkammad. Tänk, David Coverdale eller James Brown. Lite mogen whisky strävhet liksom... typ, jag har minsann nuppat runt djävlar men det är just dig jag vill ha NU! Attityd. Rent tekniskt så är det inget fel i sånginsatsen men more soul brother... Orginalet besitter ett vemod som saknas här.

Bra som faen juh, det är en go´låt!

En bira på det!!!! ☺️

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

I överlag mycket bra! Skumma trummor i mina crappy lurar. Lite vass och stum virvel samt likaledes livlös ride men mina lurar kan ha fel. Snyggt gitarrlir!!!! Det svänger! Som gammal sångräv efterlyser jag mer känsla, blues, mer sorg, längtan efter ett riktigt spräcknupp i sången. Som den är nu känns den aningen andfattig, lite själlös..? Lite för ren och välkammad. Tänk, David Coverdale eller James Brown. Lite mogen whisky strävhet liksom... typ, jag har minsann nuppat runt djävlar men det är just dig jag vill ha NU! Attityd. Rent tekniskt så är det inget fel i sånginsatsen men more soul brother... Orginalet besitter ett vemod som saknas här.

Bra som faen juh, det är en go´låt!

En bira på det!!!! ☺️

Bra feedback dol. Kan va att jag fick kolla texten men försökte så gott jag kan. Helkass på att lära mig texter utantill. Tack! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

En röst med personlighet och karaktär där! Vemod som jag gillar, är lite osäker på om de där trummorna är rätt väg. Kanske på något annat sätt, bara en spontan reflektion. Får svåra Johnossi vibbar av det, vilket är bra. Bra jobbat!!!!

Nu gled den här tråden helt OffT så jag säger, kahvi? ☺️

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...