Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Som det ska hånglas i duschen deras nu.

Efter att jag dött vill jag antingen återfödas som en sadel till en 26 tums flickcykel eller ett duschmunstycke... eller kanske en dildo. Svårt att veta arbetsbetingelserna för en sådan bara dock, man kan hamna snett. Få plöja i fel fåra om ni förstår... Det gäller för övrigt även livet som sadel. En svettig sommardag är det inte hallon... Vete faen vad som vore idiotsäkert..? Ett speculum? En bräda till sittbänken på dambastun?

Link to comment
Dela på andra sajter

Som det ska hånglas i duschen deras nu.

Efter att jag dött vill jag antingen återfödas som en sadel till en 26 tums flickcykel eller ett duschmunstycke... eller kanske en dildo. Svårt att veta arbetsbetingelserna för en sådan bara dock, man kan hamna snett. Få plöja i fel fåra om ni förstår... Det gäller för övrigt även livet som sadel. En svettig sommardag är det inte hallon... Vete faen vad som vore idiotsäkert..? Ett speculum? En bräda till sittbänken på dambastun?

Va gott 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Som det ska hånglas i duschen deras nu.

Efter att jag dött vill jag antingen återfödas som en sadel till en 26 tums flickcykel eller ett duschmunstycke... eller kanske en dildo.

Vilket snusk. Jag vill bli återfödd som en utter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Målat! Ett litet bättringsvarv kvar så ere klart! Vitt

Ähum, hoppas utsikten blev bra? Å andra sidan en mulen och regnig dag som denna borde det där vara prima! Eller en jul utan snö: Ut på altanen barn och titta på panelen pappa "glasat" in. ☺️
Link to comment
Dela på andra sajter

Finns några över-/under-levande?

De gick nog under... Vilken död egentligen. Faen, att sitta som sardiner i en burk i djupa vatten. Väldigt intressant dock, om det är så att den legat där sedan 1916 styvt som de tror.
Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha, är de fulllärda nu eller är det sommaruppehåll?

Nä. Det är sommaruppehåll för mig eftersom min handläggare har semester. De tyckte att jag gärna kunde jobba med dessa damer ändå, men det sa jag nej till, eftersom det är sådan oordning på stället. Jag vill inte ha för mycket ansvar innan vi har stämt av med AF och FK.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...