Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

snopp

Tihi...

Appropå det, skulle handjagade hemgrillade hamburgare med likaledes egentrimmad hamburgersås men bortaköpta hamburgerbrön´funka? Givetvis med krögarpommes med ketchup och varför inte en kall cola till? Typ nu alltså.

Eller om en stund... eller så.

Link to comment
Dela på andra sajter

Behöver ett program att ladda hem filer med där man kan fortsätta efter ett avbrott och inte behöver börja om från början. Jag hittade ett gratis som heter Free Download Manager. Vet ni om det är bra eller om det finns nåt bättre.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tihi...

Appropå det, skulle handjagade hemgrillade hamburgare med likaledes egentrimmad hamburgersås men bortaköpta hamburgerbrön´funka? Givetvis med krögarpommes med ketchup och varför inte en kall cola till? Typ nu alltså.

Eller om en stund... eller så.

Hamburgare. Reeperbahn. Varenda dag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Man kan aldrig få för många hål.. 😑

Det har jag ju alltid sagt. Mer filosofiskt är att ta sig en funderare på vad ett hål egentligen är. I sig är ju ett hål ingenting. Det är vad som finns runtomkring hålet som definierar den. Utan det, inget hål. 😑 Vad är ett hål utan ost? 😳 ... ähum.
Link to comment
Dela på andra sajter

😑 Personligen har jag alltid skaffat mina hål själv. Det samma gäller byxor, i alla fall i vuxen ålder. En del hål som jag har haft har varit i byxor, inte så ofta mina egna dock. Byxor alltså. Eftersom jag pysslar med skytte också har jag möjlighet att göra egna hål. Inte så ofta i byxor dock. När man tänker efter så har de flesta byxor hål, det skulle vara hårt när omöjligt att... ähum, komma i dem annars. Å andra sidan finns det hål som är svåra att komma i. Men oftast kommer hålen lättast av sig själva, men ibland får man hjälpa till.

En kopp på det här känner jag.

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Det har jag ju alltid sagt. Mer filosofiskt är att ta sig en funderare på vad ett hål egentligen är. I sig är ju ett hål ingenting. Det är vad som finns runtomkring hålet som definierar den. Utan det, inget hål. 😑 Vad är ett hål utan ost? 😳 ... ähum.

Precis som en fitta i sig inte är värd någonting utan damen runt omkring. 🥰

Hur har du fått dom?

Hålen är väl inte bara i skrevet utan lite överallt. Men just skrevet slits väl lättast ut skulle jag tro.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...