Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Hur låter det när man öppnar en bärrrzch? Ka-Swish, förstås! smiley-excited001.gifVarje gång man använder Swish blir man öl sugen... och tvärtom 😲

wish.gifYou have Swish!

Har på känn att om allt annat går åt helvete så kan vi få anställning på vilken Swebank kontor som helst som Schciiiizafiitzh rådgivare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Om man t.ex. ska träffa en polare och denna köper med mat, swishar och de har pengarna på en gång. Grymt är det!

Ännu bättre ju. Då kan du börja ta swish-donationer!

Bra idé, om man hamnar på en såndär pläd utanför ica nån gång kan man ersätta pappmuggen med en skylt med telefonnumret. Folk har ju ändå inte kontanter, och att tigga med kortläsare känns sjukt otympligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra idé, om man hamnar på en såndär pläd utanför ica nån gång kan man ersätta pappmuggen med en skylt med telefonnumret. Folk har ju ändå inte kontanter, och att tigga med kortläsare känns sjukt otympligt.

Perfekt juh! Så kan man ju återkomma senare för att göra en återknytning till tiggaren för att se hur det har gått. Snacka om integration till samhället made easy.

Swish brought to you by Migrationsverket. Möjligheterna äro oändliga.

En öl till på det så kanske jag får ännu bättre idéer. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

☺️

...men då måste hen tigga åt sig en mobil först.. 😑

Det tänkte ni inte på HAHAAaaaa.....eller va?

Det vet du väl att alla tiggare har senaste ajphone och röker 2 pack cigg om dan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har hittat ett nytt alternativ när det gäller att skicka keyboarden. Blocketpaketet. Då går det på 264 :-. Det är schenker som står för transporten. Jag trodde att man var tvungen att annonsera på blocket för att använda detta, men på sidan där man bokar frakten står det inget om det. Är det någon som vet hur det ligger till?

Link to comment
Dela på andra sajter

Har inte provat tjänsten men det verkar som om man inte behövt annonsera via Blocket för att använda tjänsten. Prova och tryck på "Boka här" knappen på Blocketpaketet sidan, det finns inget man behöver ange som referens till ev. annonser via Blocket. Skulle köra på det om jag vore du. ☺️ Lycka till!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...