Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

LR Baggs gör bra skit 😮🥰 Hade en tockendäringa LRB i mina gamla acke. Duktigt mycket mik för pengarna.

Gottva!!

Tror ni inte på faen det blev lite grillat också, finsk bastukorv, senap å bärrz.

Vagott!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Freadgsballad. (kul felstvning, får vara så)

Försöker sjunga på nåt vis… Vet inte hur jag ska uttraycka det. Tricke att få fram personligheten i rösten är i alla fall att komprimera sången så lite det går. Nu har jag börjat köra enbart soft limiter på sången, det är min SPL Dynamaxxkompressor som man kan växla mellan kompressor och soft limiter i.

Hiss eller diss?

Link to comment
Dela på andra sajter

Q: When does a relationboat become a relationship?

A: When there's a captain!

UNNAHUB! 🥰

That is all! 🙂

Veeeiiijn ei feeeijnt! 🥰 :wub: 🥰

...åsså en liiiiiten liiiiten akkfe på det, pöjkar!

Herrå! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

O jag kör semestervick extra med Scania V8, ska iväg t Birsta nu o lasta ur grejer i natt.

Har ni backat in i lastkajs glugg med ett spel på ca 10 cm på varje sida med en 24 meters tradare i kolmörker? Svårare än svårt. Annars är det skitjäsigt att köra lastbil, mycket trevligare än personbil.

Har ni hört Astis låtar på kontrollrummet? Han är för grym, helt i egen klass:

http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=41329.0

Link to comment
Dela på andra sajter

O jag kör semestervick extra med Scania V8, ska iväg t Birsta nu o lasta ur grejer i natt.

Har ni backat in i lastkajs glugg med ett spel på ca 10 cm på varje sida med en 24 meters tradare i kolmörker? Svårare än svårt. Annars är det skitjäsigt att köra lastbil, mycket trevligare än personbil.

Har ni hört Astis låtar på kontrollrummet? Han är för grym, helt i egen klass:

http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=41329.0

Jag begrep just ingenting av det du berättade om. Men jag tror att du lyssnar på Lasse Stefanz medan du truckar. Köra stora bilar jättelångt om natten låter supermanligt och vad passar inte bättre än Lasse Stefanz då 🙂

Och du har ju också kåbåjsar-hatt medan Lasse Stefanz gick in i någon typ av westernpsykos för länge sedan. Kopplingen är given, Nilsson...

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...