Dark Of Light Postat 24 juli 2015 Postat 24 juli 2015 Tidig lunch, gorgonzolaspäckad oxfilé, hasselbackspotatis, lite grönt, en kryddig bea till. En solig kopp på balkongen nu... Vagottorama.
Dark Of Light Postat 24 juli 2015 Postat 24 juli 2015 (redigerat) PT?!?!?! Piteå Tidningen? Personlig Tränare? Playable teaser? Landskod för Portugal? Kemiskt tecken för platina? Ett rättsmål som kräver prövningstillstånd? Partido dos Trabalhadores? Petronas Towers? Park and Tilford Gardens? Pulau Tiga? Port Townsend? Peter Townsend? Pacific Timezone? Pythagoras Teorem? Pro Tour? Petunidin? Polytiophen? Prison Tale? Potential Transformer? Psyk Terapi? Prothrombin tid? Phyllodes tumör? PT Cruiser? Putnam Transit? Prison Tycoon? Pro Tempore? Parti des Travailleurs? Partido del Trabaho? Pokémon Platinum? 😳 Redigerat 24 juli 2015 av Dark Of Light
Naymari Postat 24 juli 2015 Postat 24 juli 2015 Det enda som håller mig vid liv idag är koffein och ibuprofen.
Naymari Postat 24 juli 2015 Postat 24 juli 2015 🙁 Hatar halsmandlar. Det här är 3:dje gången på ett halvår de bråkar. 😏
Den Gode Postat 24 juli 2015 Postat 24 juli 2015 Hatar halsmandlar. Det här är 3:dje gången på ett halvår de bråkar. 😏 Kan man inte dessa bittra mandlar utslitna av närmaste kvacksalvare?
slejnard Postat 24 juli 2015 Postat 24 juli 2015 ☺️ Tidig lunch, gorgonzolaspäckad oxfilé, hasselbackspotatis, lite grönt, en kryddig bea till. En solig kopp på balkongen nu... Vagottorama. Det där lät ju grymt gott!
Dark Of Light Postat 24 juli 2015 Postat 24 juli 2015 Hatar halsmandlar. Det här är 3:dje gången på ett halvår de bråkar. 😏 Låter inget vidare alls. Som DG föreslog, en operation? ☺️ Det där lät ju grymt gott! Det var det också, måste erkänna att denna gången var inte jag som lagade till det. Grymt gott med gorgonzolan....
Naymari Postat 24 juli 2015 Postat 24 juli 2015 Kan man inte dessa bittra mandlar utslitna av närmaste kvacksalvare? Låter inget vidare alls. Som DG föreslog, en operation? 😕😱
Dark Of Light Postat 24 juli 2015 Postat 24 juli 2015 Gjorde en laddning amerikanska pannkakor, lite vaniljglass o lönnsirap till. Fortsätter jag såhär kommer jag att rulla fram. ☺️ ... och naturligtvis en kopp till...
Den Gode Postat 24 juli 2015 Postat 24 juli 2015 Gjorde en laddning amerikanska pannkakor, lite vaniljglass o lönnsirap till. Fortsätter jag såhär kommer jag att rulla fram. ☺️ ... och naturligtvis en kopp till... Du äter och äter.
Zakyath Postat 24 juli 2015 Postat 24 juli 2015 har också problem med halsmandlarna. man borde som sagt gå och få dem bortbrända.
Den Gode Postat 24 juli 2015 Postat 24 juli 2015 Jag har problem med nudlarna. 😑😏😱😊😳🙂 Jag satte dig lite på pottkanten i storforum också. 😆 Tror jag?
Neosus Postat 24 juli 2015 Postat 24 juli 2015 Jag satte dig lite på pottkanten i storforum också. 😆 Tror jag? Jo lite... 😛😆😄
Micke H Postat 24 juli 2015 Postat 24 juli 2015 har också problem med halsmandlarna. man borde som sagt gå och få dem bortbrända. Jag har gjort en sån operation, så jävla skönt att slippa dom problemen numera.
Recommended Posts