Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Jåh! Å sen ut å snickra 😑

Ah, in"glasningen" ja. Hur går det med den?

Robban Broberg är död. Skriv gärna nåt i tråden.

Sorgligt. Har sett karln vid ett antal tillfällen live. Hade med mig en donna på en föreställning, hon skrattade så högt att han "avbröt föreställningen" och fokuserade på henne. Inte skrattade hon varken mindre eller tystare för det. Scennärvaro och lyhördhet inför sin publik kallas det. En fantastisk artist, totalt unik i sitt uttryck. Lite Povel Ramelsk i sina bättre stunder av ordvrängeri, kanske på ett något modernare sätt bara. Så är det, stjärnor slocknar och nya föds. 🙁

En ångande kopp på det 😐 T-t-t-t-t-topliner.

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

0-2 i baken?

😆😱 brr... Du väcker semesterminnen. Dock utan att min bak är inblandad 😛

Here we go...

Var på semester i Thailand för några år sedan med ett par vänner. Sol, bad och billig öl stod på schemat. Den ena kompisen var helt överladdad, han hade precis gjort slut med världens skata och bara skulle hitta någon att tillbringa natten med. Vi varnade honom om alla risker med div. sjukdomar, rånrisk mm men inte då.

Vi går ut, festar järnet och visst faen hittar han en tjej som han visar upp. Tycker för mig själv att hon ser lite konstig ut men jag är full och skyller på det. Dagen efter, vid runt 15 tiden dyker han plötsligt upp i hotellrummet efter sin bortamatch.

Väldigt tystlåten är han dock, vi får dra ur han info ang. nattens begivenheter.

Var har du varit? Hur gick det? Har det hänt något?

Till slut brister det för honom och han erkänner att ludret han följt med hade gjort sig skyldig till falsk marknadsföring. När han hade vaknat upp var han ensam i sängen, han går till toaletten för att lätta på trycket och där står hans föremål för sexuella erövringar upp och kissar...

En sk. katoy, ladyboy. 😆 :lol: 😱

Jösses vad han skämdes, under resterande dryga veckan som var kvar på semestern fick han höra kommentarer och insinueringar om ämnet konstant 😆 Under en dykkurs hade han snorkeln i munnen och fick menande blickar från oss, han kunde heller omöjligt äta en korv ☺️

Han var ovanligt lugn resterande tiden. Aldrig mer Thailand, sade han... Förra året åkte han ner igen, dock denna gång med en ny flickvän. Undrar om semesterminnena kom tillbaka? 😆

Ja, djävlar.. en kopp på det!

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

En kopp queer på det. ☺️ Zombiepojkband, inget nytt. De har i alla tider rört sig i förutbestämda mönster, låtit obehagligt och enda sättet att stoppa dem är med ett headshot. ☺️

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

En kopp queer på det. ☺️ Zombiepojkband, inget nytt. De har i alla tider rört sig i förutbestämda mönster, låtit obehagligt och enda sättet att stoppa dem är med ett headshot. ☺️

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...