Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Han gillade jag förr. Längesen jag satte på'n! :rolleyes:

Pt 😮

Talk to your daughter

Nej jag har ingen dotter men vahettere............. ☺️

Postat (redigerat)

är det bara jag eller har det blivit mer snusk än vanligt sen nuppgubben Dark of Light hittade tillbaka hit?

Redigerat av Zakyath
Postat

är det bara jag eller har det blivit mer snusk än vanligt sen nuppgubben Dark of Light hittade tillbaka hit?

Jag tänkte skriva det själv men det blev inte av. Men det är väl en tio år sen han var här sist?

Postat

Har du sommarlov nu, eller?

Jo jag har ledigt nu hela sommaren. Skönt är det! Men i slutet av augusti blir det mer kurs i 1 år till.

Postat

Jag tänkte skriva det själv men det blev inte av. Men det är väl en tio år sen han var här sist?

fråga inte mig. jag har inte varit här så länge.

Postat

Ja, det är fantastiskt vad tiden går när man har det oroligt.

Postat

Ja, det är fantastiskt vad tiden går när man har det oroligt.

Inte för att du behöver svara, men har du varit sjuk eller nåt?

Postat

Inte för att du behöver svara, men har du varit sjuk eller nåt?

Njaeh. Inte sjuk direkt. Livets vedermödor tog ut sin rätt, kort sagt så hände det en hel massa tråkigheter. Depression kan man säkert kalla det blev resultatet. Allt skit gjorde att jag slutade totalt med musik, sjöng på ett fåtal inspelningar åt vänner, inget mer. Kreativiteten fick sig en törn, jag som alltid skrivit, komponerat & gått runt och smånynnat på något nytt.

Nu känns saker och ting lättare, förhoppningsvis hittar jag tillbaka till musiserandet igen. Faen, när det var som mörkast lyssnade jag inte ens på musik.

Postat

Nu känns saker och ting lättare, förhoppningsvis hittar jag tillbaka till musiserandet igen. Faen, när det var som mörkast lyssnade jag inte ens på musik.

Känner igen mig i det där. Det kunde va direkt jobbigt att lyssna rent av.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.