Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Jag hade animation både som avatar och signatur på forumet för runt tio år sen. Blev tillsagd att det rörde sig för mycket 😛

Snygg avatar förresten Linus! Är det svarta eller vita plustecken tycker du? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hade animation både som avatar och signatur på forumet för runt tio år sen. Blev tillsagd att det rörde sig för mycket 😛

Snygg avatar förresten Linus! Är det svarta eller vita plustecken tycker du? 🙂

Det beror på hur de rör sig. 😄

optical_illusion40.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Troligtvis bara en förkylning som satt sig på örat fick jag veta idag. Ska testa med kortisonnässpray och se om det släpper. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Troligtvis bara en förkylning som satt sig på örat fick jag veta idag. Ska testa med kortisonnässpray och se om det släpper. 🙂

Nasonex? Kan säkert hjälpa.
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Nässprayen mildrade min tinnitus. Tog lite wasabi pasta och de hjälpte ännu bättre. Får se om den kommer tillbaks bara. Inte wasabin utan tinnitus.. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Lyssnar du oxå för högt?

jag lyssnar nästan aldrig med hög volym. Brukar bara spela hög musik om jag itne är i det rummet som stereon står i. Oftast är det nyheterna som är på på full volym såatt jag ska höra vad som hänt medans jag t ex dammsuger eller lagar mat.
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

...men bättre om de vart bäst!

Inja på det!

NINJA stavfle!

Nu är den helt borta men jag har lite ont i örat istället. Om det är en förkylning så hoppas jag att den bryter ut ordentligt nu. Har lite saker som jag måste spela in innan påsken så det är hög tid att börja nu. Så jag har ingen lust att vara småförkyld en längre tid just nu.
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...