Dark Of Light Postat 17 juli 2015 Postat 17 juli 2015 ☺️ As always, when the dust has settled... there´s peace in the valley.
Den Gode Postat 17 juli 2015 Postat 17 juli 2015 ☺️ As always, when the dust has settled... there´s peace in the valley. Är det nåt jävla citat? Eller?
Dark Of Light Postat 17 juli 2015 Postat 17 juli 2015 (redigerat) ☺️ Vägsalt. Redigerat 17 juli 2015 av Dark Of Light
Memphis Postat 17 juli 2015 Postat 17 juli 2015 Nu åker jag till Karlstad imorn och firar en bror, sen iväg till Norrköping och träffa hon tjejen 😊☺️ (och hennes föräldrar 😱 ) , sen iväg till Norge på MC semester 😄 , såaaattt kanske dröjer tills jag besöker längsta. Slej, jag ger dig kommando att styra skutan här. ☺️ och ni andra får sköta er 😠 Ja, du med Chae, speciellt du 😠
Neosus Postat 17 juli 2015 Postat 17 juli 2015 Nu åker jag till Karlstad imorn och firar en bror, sen iväg till Norrköping och träffa hon tjejen 😊☺️ (och hennes föräldrar 😱 ) , sen iväg till Norge på MC semester 😄 , såaaattt kanske dröjer tills jag besöker längsta. Slej, jag ger dig kommando att styra skutan här. ☺️ och ni andra får sköta er 😠 Ja, du med Chae, speciellt du 😠 Okej men dra åt hee... hejdå! Hare bra! 😄
slejnard Postat 17 juli 2015 Postat 17 juli 2015 Ska sköta om längsta memf! Ha det så kul på restaurangen!
Neosus Postat 17 juli 2015 Postat 17 juli 2015 ...men du kan väl iallafall ta coola selfies och lägga upp? ☺️
slejnard Postat 17 juli 2015 Postat 17 juli 2015 ...men du kan väl iallafall ta coola selfies och lägga upp? ☺️ WORD!
Den Gode Postat 17 juli 2015 Postat 17 juli 2015 Eller tjejens föräldrar..? ☺️ Skulle inte dom va coola selfies?
Den Gode Postat 17 juli 2015 Postat 17 juli 2015 Sommarjobbade när jag var 18 för att ha råd med mc:n. Skulle va ledig i 2 veckor och köra. Första dagen hälsade jag på min kusin som ville provköra. Han drog den i diket och träffade en stor sten. Han var oskadd. Mc:n var skit. Jag är fortfarande förbannad.
slejnard Postat 17 juli 2015 Postat 17 juli 2015 Oj då. Tråkigt på hojjen men ändå en kul story 😄 Strax lägga så man orkar upp å javanisera! Och var är är k9?!
Den Gode Postat 17 juli 2015 Postat 17 juli 2015 Oj då. Tråkigt på hojjen men ändå en kul story 😄 Strax lägga så man orkar upp å javanisera! Och var är är k9?! Han kanske gör ett uppehåll på ett par år igen.
Dark Of Light Postat 18 juli 2015 Postat 18 juli 2015 (redigerat) Sommarjobbade när jag var 18 för att ha råd med mc:n. Skulle va ledig i 2 veckor och köra. Första dagen hälsade jag på min kusin som ville provköra. Han drog den i diket och träffade en stor sten. Han var oskadd. Mc:n var skit. Jag är fortfarande förbannad. Synd på hojen. Har en bra regel, låna aldrig något som du inte har råd med. Hade en polare som lånade en gitarr av min dåvarande gitarrist. Den kom tillbaka i två bitar efter ett mindre genomtänkt stagedive. 🙁 En slät khadaffi på det. Redigerat 18 juli 2015 av Dark Of Light
Recommended Posts