Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

En till god kopp Fawkes, en god glass och en god pipa på balkongen. Lagom varmt. Man kanske skulle göra en Luleå inglasning av den samma inför hösten, är rädd att det blir en lätt instängd känsla bara. Men jag har haft fel förr... ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Latte? 😱

Vid närmare eftertanke, spelar det någon roll? Det finns en del skumma sorter med smaker som päron/After Eight mm. De skulle jag nog undvika, gillar själv "vanliga klassiska" smaker som Earl Grey t ex. Utan en massa knepiga godissmaker.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hill Street Blues. Säsong 1. Avsnitt 15. 0.23 in i avsnittet, Veronica Hamel helt nyknullad endast iklädd en vit skjorta. Sängkammarblick och knullrufs.... Mjaurr...

Ibland känner jag mig som en vandrande andningsmaskin åt min kuk.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man skulle handla te. Det har jag nog inte gjort på 20 år. Vilken sort är bäst till mackor och liknande?

En bra earl grey slår det mesta. Kung markattas variant är ett säkert kort. Håll dig borta från lipton, allt med deras stämpel smakar likadant.

Link to comment
Dela på andra sajter

[...] Vilken sort är bäst till mackor och liknande?

HALLONGTE!!!

Känns inte bra när man ätit för mkt vissa dagar...

Planera ditt ätande 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror att jag tar upp det här en gång om året. Ska testa det där aptet. Jag behöver få ordning på mina matvanor. Har så jäkla svårt med rutiner.

Mmm. I hear yah. Hade det så förr också. Myyyycket jobb, lite mat lite när som eller aldrig. Började med att sätta på(!) påminnelser på mobilen, det fick mig åtminstone att tänka på att ha matrutiner och sedan började det flyta på så småningom.

Å andra sidan ska du inte äta teet 😱 Man mår lite bättre av att åtminstone försöka äta regelbundna tider. Motigt i början men det ger sig kompis.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...