slejnard Postat 10 januari 2015 Postat 10 januari 2015 Ameh fi fan va gott! Rykten gör gällande att de blir älgstek å hasselbackspotatis på det! Men först en tupplur. 😑
Linus Postat 10 januari 2015 Trådstartare Postat 10 januari 2015 i en försluten glasburk. Malabar heter bönerna jag har nu. En elektrisk kaffekvarn. Finmalet ja. Mäter med skopa. Bryggaren är Wilfa Presisjon, som ju ska ha bra bryggtemperatur osv. 😕 Inget problem med bryggaren eller färskheten, men Monsun Malabar är trots allt ett märkligt kaffe. Strävt och för hårt rostat i min smak. Prova något gott östafrikanskt kaffe...
Memphis Postat 10 januari 2015 Postat 10 januari 2015 Inget problem med bryggaren eller färskheten, men Monsun Malabar är trots allt ett märkligt kaffe. Strävt och för hårt rostat i min smak. Prova något gott östafrikanskt kaffe... Asså okej, ska testa, tack för tipset! 😄
Algotezza Postat 10 januari 2015 Postat 10 januari 2015 Sprillans ny sonett. Är släktens bard. 🙂 Lägger ut mina texter, noveller, dikter och aforismer på poeter.se Skånsk vinter Det är så tyst ibland de kala träden och januaris himmel jämntjockt grå. Nu mal den skånska gröna vintern på, och bakom oss är julens ljusa glädje. På åkern nära spirar redan säden. Jag såg tre rådjur beta där igår. Nyss hörde jag en skata eller två. Visst finns det liv här trots ett råkallt väder. Dock verkar jorden aldrig sluta surra, ty efter vinterns mörker blir det vår, då bina åter väcks och börjar surra, och nyckelpigor lämnar sina vrår. Vi reder stundom ut vår livstråds fnurra. Det är en nåd trots allt att tiden går. --- Idag stekte jag kötthamburgare till frugan - enligt mitt eget recept - och jag tog en quornburgare. Pommes chateau till. Gött!
slejnard Postat 10 januari 2015 Postat 10 januari 2015 Vad har du mätt för något? 😕 Korv å makaroner å jag har mätt kött å potatis 😑
Linus Postat 10 januari 2015 Trådstartare Postat 10 januari 2015 https://www.youtube.com/watch?v=UBJU0v3CuD4
slejnard Postat 10 januari 2015 Postat 10 januari 2015 Nja håller mig inne i värmen! Jobbigt å ta sig till jobbet när de e kallt
Den Gode Postat 10 januari 2015 Postat 10 januari 2015 (redigerat) Nja håller mig inne i värmen! Jobbigt å ta sig till jobbet när de e kallt Farsan hade någon slags värmare i bilen med timer så att den gick igång innan han skulle iväg. Då var det varmt i bilen och all is smält. Det är 45 år sen. Redigerat 10 januari 2015 av Den Gode
Den Gode Postat 10 januari 2015 Postat 10 januari 2015 Farsan hade någon slags värmare i bilen med timer så att den gick igång innan han skulle iväg. Då var det varmt i bilen och all is smält. Det är 45 år sen. Gillar "rimmet" i annonsen.
slejnard Postat 10 januari 2015 Postat 10 januari 2015 Farsan hade någon slags värmare i bilen med timer så att den gick igång innan han skulle iväg. Då var det varmt i bilen och all is smält. Det är 45 år sen. ja motorvärmare och kupevärmare har jag men bilen är styv som bara den när det kyler! Gillar "rimmet" i annonsen. eberspräscher! 😄 nyare bilar har det åxå. 😑 liknande
Den Gode Postat 10 januari 2015 Postat 10 januari 2015 Jag visste inte att det fanns darthuliganer. http://www.aftonbladet.se/sportbladet/article20139380.ab
k9 (oregistrerad) Postat 11 januari 2015 Postat 11 januari 2015 Drygt ned tinnitus. Hoppas att jag inte fått den permanent. Har haft det i över tre dygn nu. 😐
Linus Postat 11 januari 2015 Trådstartare Postat 11 januari 2015 Drygt ned tinnitus. Hoppas att jag inte fått den permanent. Har haft det i över tre dygn nu. 😐 🙁
Fidden Postat 11 januari 2015 Postat 11 januari 2015 Drygt ned tinnitus. Hoppas att jag inte fått den permanent. Har haft det i över tre dygn nu. 😐 om det är den där pulserande grejen, så har jag nåt liknande som kommer och går. Fast det började när jag hade vatten i örat, så det kanske är nåt annat.
Den Gode Postat 11 januari 2015 Postat 11 januari 2015 Drygt ned tinnitus. Hoppas att jag inte fått den permanent. Har haft det i över tre dygn nu. 😐 Har du inte haft det förut?
Recommended Posts