slejnard Postat 9 juli 2015 Dela Postat 9 juli 2015 blir skoj 🙂 PT i edra ansikten!!! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 juli 2015 Dela Postat 9 juli 2015 låten börjar kännas hyfsat bekväm nu neosus. blir recording till veckan. kanske slänger iväg en version med min sambo på sång också... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 juli 2015 Dela Postat 9 juli 2015 Ja blir kul att höra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 juli 2015 Dela Postat 9 juli 2015 ...såatteee. 🙂 Jag ska göra den färdig oxå. Sitter och lyssnar på den nu igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 juli 2015 Dela Postat 9 juli 2015 På låten alltså. Sitter jag på. Och lyssnar alltså. Ja alltså den som Slej ska lägga sång på. Ja alltså inte just DEN för den har ju han... 😳 På min som ligger här. Jaaaa alltså inte här i längsta!! 😳 :blink: 😳 Jag ger upp och tar mig en glass. 🥰 Mvh // Damp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 juli 2015 Dela Postat 9 juli 2015 😄 Märkte att det saknas en vers men tycker inte att det gör nåt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 juli 2015 Dela Postat 9 juli 2015 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 9 juli 2015 Dela Postat 9 juli 2015 På min som ligger här. Jaaaa alltså inte här i längsta!! 😳 :blink: 😳 Var ligger den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 juli 2015 Dela Postat 9 juli 2015 (redigerat) 😄 Märkte att det saknas en vers men tycker inte att det gör nåt! Jo precis! De va de ja mena med halvklart! 😄 Sitter just i detta nuet och joxar och funderar på om man ska peta in ett solo till där innan sista versen! Eller så skiter jag i det så gör jag sista versen till slutet så ni kan lägga sång på den oxå. Som på originalet. Äru me? 🙂 Var ligger den? PÅ min dator! Redigerat 9 juli 2015 av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 9 juli 2015 Dela Postat 9 juli 2015 En viktig grej med just filttofflor är ju trots allt att de är gjorda av filt 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 juli 2015 Dela Postat 9 juli 2015 En viktig grej med just filttofflor är ju trots allt att de är gjorda av filt 😑 Det har du faktiskt helt rätt i!!! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 juli 2015 Dela Postat 9 juli 2015 Du har PM, Slej!! ..och jag har PMS! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 9 juli 2015 Dela Postat 9 juli 2015 (redigerat) Jag har LSD. Lead Singer Disorder ☺️ Redigerat 9 juli 2015 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 juli 2015 Dela Postat 9 juli 2015 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 juli 2015 Dela Postat 9 juli 2015 Kollar ikväll! Riggning strax.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 juli 2015 Dela Postat 9 juli 2015 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 9 juli 2015 Dela Postat 9 juli 2015 https://soundcloud.com/melovi/butterfly-classic-bossa-nova Mariah Carey's bästa låt är en gitarr-remix av låten "Butterfly". 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 9 juli 2015 Dela Postat 9 juli 2015 (redigerat) ------------- Redigerat 9 juli 2015 av ewroL Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 juli 2015 Dela Postat 9 juli 2015 Kul med allfjong 😳 Mena allsång 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 juli 2015 Dela Postat 9 juli 2015 Fjong i medaljongen!! Verkar vara rikligt med musikaliska tillställningar i dänna oppat lanne!! Schuu!! Kul!! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 juli 2015 Dela Postat 9 juli 2015 Japp de e de! 😄 Vi gör mycke smågrejer som inte kräver alltför mkt jobb men ändå uppskattas! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 juli 2015 Dela Postat 9 juli 2015 Kämpa Micke 🥰 Måste kännas starkt att få höra något sådant. Oavsett hur du mår så är det ju väldigt fin med en sådan vän som vågar säga något sådant. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 juli 2015 Dela Postat 9 juli 2015 Tack Sebbe. 🥰 Hon är min bästa vän och jag kunde inte vara gladare för att hon finns och är så ärlig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 juli 2015 Dela Postat 9 juli 2015 Vagott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 juli 2015 Dela Postat 9 juli 2015 Jåh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 juli 2015 Dela Postat 9 juli 2015 Dax å schova 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 juli 2015 Dela Postat 10 juli 2015 Vad vill jag? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 10 juli 2015 Dela Postat 10 juli 2015 Jag vet inte vad jag vill, men nu ska jag i alla fall knalla iväg och kolla stället där jag ska börja arbetsträna på måndag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 juli 2015 Dela Postat 10 juli 2015 Morn då öppnar vi butiken 🙂 Ska iväg till Kiruna en sväng. 40 mil enkel väg 😑 Dra ett släp dessutom Jag vet inte vad jag vill, men nu ska jag i alla fall knalla iväg och kolla stället där jag ska börja arbetsträna på måndag. Lycka till! Vagott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 juli 2015 Dela Postat 10 juli 2015 Igår sprang jag en mil för andra gången i mitt liv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts